Amy Shark Love Monster

Love Monster

אמי שארק

אן.אם.סי
4.5/5

יש מקום להתאהב באלבום הבכורה של אמי שארק, פופ אלטרנטיבי של זמרת-יוצרת אוסטרלית ששרה מנגינות מופלאות טעונות דרמה, שירים של אהבה ראשונה, דחייה ושקרים ורגעים יפים ורגעים מגעילים. הרבה שירים שמצטרפים לאסופה בעלת ייחוד אישי. שם האלבום "אהבה מפלצת" תואם את הסיפורים שלה – היבטים שונים של מערכת יחסים בעלת עליות ומורדות. השיר היחיד שחורג מהנושא הזה הוא  I Said Hi – על מאבקים בתעשיית המוזיקה.
שירים טובים אחרים: The Idiot מעובד בקצב נהדר, מנוגן בעבודת גיטרה גדולה. All Loved Up – מתיקות קצבית יפה, Never Coming Back הוא מסוג השירים שלוקח מיידית בשבי. הטקסט המיוחד של Don't Turn Around ו – Mess Her Up שמספר סיפור אפל במוסיקה של רבת גוונים. לא כל השירים באותה רמה. בחלק האחרון תמצאו עוד כמה שירים יפים וחכמים כמו Slow Song – שבו שארק שרה משפט מיוחד כמו "Is it me or did it just get hot in here?" במיקס של טונים עצובים ושמחים. You Think I I Think I Sound Like God הוא שיר שגדל משמיעה לשמיעה. האחרון שהוא יותר מחביב. כזהו גם I'm a Liar, בביצוע רך שנשמע כמו הלב הפועם של האלבום. סיכום: פתיחה מאוד חזקה ומשמעותית לאמי שארק, אלבום שמציב בפניה אתגר להגיע לרמתו הגבוהה בפרויקט הבא שלה.

וידיאו: Adore

I Got You, Adore, All Loved Up, I Said Hi, The Idiot, Never Coming Back, Leave Us Alone, Psycho feat Mark Hoppus, Don't Turn Around, Middle Of The Night, Mess Her Up, The Slow Song, I'm A Liar, You Think I Think I Sound Like God

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. פופית ומסחרית מידי, גם. הרבה סיסמאות גלגלצ ומלודיות ולחנים ששמענו 900 פעמים בעבר. אתה מסוגל ליותר אחי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן