בן גדסי - תראי אותי

תראי אותי

בן גדסי

מילים, לחן, עיבוד והפקה מוזיקלית: אופיר כהן
2.5/5

שבור הלב רץ מתפתל מכאב ברחובות ושואל על מי שנטשה אותו. מה יכולים לעזור לו ברחובות? שמעתי עשרות טקסטים כאלה אם לא מאות, מהסוג שמאפיינים את שיר ההתבכיינות של האוהבים הנכזבים בז'אנר הפופ הים תיכוני. הייתי מפנה את בן גדסי לשיר של אבא אבנר גדסי – "הגברים בוכים בלילה" של אלון אבידר, טקסט לא פשטני כמו רוב תמלילי ההתבכיינות של זמרי הז'אנר. בן גדסי, פליט דה-וויס, מנסה מסלול שקוף, מאמין כי מסחרית הוא מבטיח לעצמו עתיד מוצלח בשירים האלה.  יש לי הרגשה שהוא טועה. אופיר כהן הוא מנותני הטון בז'אנר, יצרן שירים סדרתי, נשאר על אותו נתיב של שירי אוהבים נכזבים ושבורי לב, לחנים עצובים, שירת רגש מדוכדכת. אני לא מאמין לשירים האלה. השירה של בן גדסי מאונפפת, נטולת ניואנסים. הוא מתבסס יותר על הפקה מוזיקלית שעוטפת באווירה שמיימית, הולכת איתו עקב בצד אגודל בהעצמת המלודרמה הפשטנית. המלצה: בן גדסי, אתה בתחילת קריירה. תתחיל לחשוב מחוץ לקופסה.

ירח שט מהחלון שיעלה לי כבר הבוקר/ הלילה איך אוכל לישון לקחת איתך את כל האושר/ זרוק ליד הטלפון מתלבט אולי בכל זאת להתקשר זה לא עובר.. אין לי אותך/ היו לנו ימים יפים נכון שלא תמיד חיזרתי/ כשהחיים מהר עפים אז לא תמיד אותך שמרתי/ רציתי שנראה עולם אמרת שאת רוצה אחרת/ להתרחק להתנתק.. כמה חבל
תראי איך שברת לי ת׳לב לא אכפת לך/ הולך ברחוב מכאב מתפתל/ תראי אותי רץ כמו דפוק אחריך נופל וצולל/ עליך שואל..
אמרו אתמול בחדשות שמלחמה תפרוץ בקיץ/ אצלי היא כבר פרצה מזמן נכנעתי לך מרים ידיים/ בדרך כלל אני חזק,/ אבל הפעם את הצלחת לשבור אותי את לא איתי/ איזה עולם..
תראי איך שברת לי ת׳לב לא אכפת לך/ הולך ברחוב מכאב מתפתל/ תראי אותי רץ כמו דפוק אחריך נופל וצולל/ עליך שואל..
איך שברת לי ת׳לב לא אכפת לך/ הולך ברחוב מכאב מתפתל/ תראי אותי רץ כמו דפוק אחריך נופל וצולל/ עליך שואל..
איך שברת לי ת׳לב לא אכפת לך/ הולך ברחוב מכאב מתפתל/ תראי אותי רץ כמו דפוק אחריך נופל וצולל/ עליך שואל.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן