קרן פלס

מפזרת הכחולים

הכוכב הבא לאירוויזיון

פרקים 5 ו-6 עם אופיר הרוש, יניר שמואל, אוראל גלעד, טל מזרחי, ליאת בנאי, שיר גדסי, עדן ניומן הייאט, דורי הלוי
/5

בין השופטים יש מפזרי "כחולים" בסיטונות, שממשיכים לחגוג כחלק מתוכנית בידור שעושה הכל כדי להחניף לצופים. הגדולה מכולם – קרן פלס. התחושה היא שהיא יותר קישוט מביך / פתטי בתוכנית מאשר מי שמסוגלת לגבש דעה באשר למתמודד. היא עסוקה בלחפש "מישהי ששרה בעברית" לאירוויזיון (אופיר הרוש המצוינת ששרה "יש מקום"), היא גם רוצה לשלוח את "קפיצת הרוק" של טל מזרחי ששר American Idiot לאירוויזיון כדי ש"יתרסקו על מדינות עוינות" (מילים שלה. לא שיניתי), מנסה לשכנע את חבריה לשולחן להצביע כחול כי המתמודדת עשתה לה "דמעות בעיניים" (אוראל גלעד – "דמעות"). את הכחול שלה לליאת בנאי ניסחה: "חשבתי על הילדים שלך. איזה מרגש זה היה אילו אני הייתי כאן כאם לילדים"…  שום דבר על הביצוע שלה שהיה מה-זה בינוני.
במקרה של עדן ניומן הייאט ששרה I'm Stuck, אמרה פלס: "אומרים עלי, שכשאני שרה, אני מאוהבת בכתף שלי – ככה זה גם אצלך". זה מה שהיה לה להגיד על הביצוע? על האדומים שקיבל דור הלוי בגרסה שלו ל"דרך השלום", אמרה פלס בצהלה אפרופו הכחול שלה: "יא משביתי שמחות, יא מחרבי הילולות, יא משמידי צהלות". על האי-שיפוט של פלס בא לי לפעמים לומר: יא מפזרת כחולים. תתחילי לשפוט, או שתהיי זמרת ותשתקי. למה להרוס לעצמך?
טוב שיש משבית שמחות אחד בין השופטים. כשסטטיק ובן אל התלבטו בין אדום לכחול באודישן של אוראל גלעד, נזכר בן אל בעצמו בתוכנית "כוכב נולד" שבה הוא נכשל – כדי לרכך את התלבטות שלו. אמדורסקי כעס: "זה לא מעניין. אתה שופט לא במסע זיכרונות". בן אל בכל זאת נתן כחול. המגיע לו צהוב.

אופיר הרוש – "יש מקום"
יניר שמיאל – "בילי ג'ין"
להקת אומן
אוראל גלעד – "נגמר"
טל מזרחי – American Idiot
חזי קטרי – "פרחים במדבר"
רגינה פדורנקו – "מנגו"
ליאת בנאי – "בנאדיק"
שיר גדסי – "אלייך"
עדן ניומן הייאט – I'm Stuck
דורי הלוי – "דרך השלום"

וידיאו: עדן ניומן הייאט – I'm Stuck

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן