ו פייטרס - Concrete And Gold

Concrete And Gold

פו פייטרס

אן.אם.סי
4/5

"התעוררי הצילי את חייך איתי", שיר שני באלבום החדש של הפו פייטרס,  הרכב הרוק האלטרנטיבי באלבום התשיעי שלו, מעיד כי משהו טוב קורה עם הלהקה הזו.  האלבום יוצא אחרי Sonic Highways  של 2014 וה-אי.פי Saint Cecilia של 2015. הלהקה, פרויקט של דייב גרול, המתופף של להקת הגרנג' נירוונה, קיימת מ-1994, ונחשבת אחת מלהקות הרוק המצליחות בהופעות איצטדיונים.
בגדול: הרד רוק אקסטרים פוגש פופ. זהו אחד הצמתים הייחודיים המרתקים של הפו פייטרס.  השירים נעים בין נושאים אישיים ופוליטיים, מתאפיינים באווירה ובמצברוח של הגראנג' הישן. ב "השמים הם שכונה", The Sky is a Neighborho, בלדה כוחנית מצוינת,  דייב גרול שר:  "מוחי הוא שדה קרב / כל תקווה נעלמה / צרות מימין ומשמאל / לצד מי אתה?" ב – "מים מזוהמים" הוא מכריז על אהבה בתנאים קטסטרופליים  " אני אסון טבע / את הבוקר אחרי כל הסערות שלי".
המוסיקה מתפתחת מפופ ניאו פסיכדלי לרוק מלא בשיר העוסק במפגע סביבתי: “Bleed dirty water/breathe dirty sky”.  פו פייטרס מתגלים שוב כספוג השפעות ממדרגה ראשונה. פינק פלויד קיימת ב – Concrete and Gold, לד זפלין ב- Make It Right הביטלס ב-  Sunday Rain ובכל האלבום. גרול אמר, שהוא רוצה שהאלבום ישמע כמו גרסה של Motörhead  לסרגנט פפר של הביטלס. .אפשר לומר, שהוא אינו רחוק מהגשמת המשימה.   זהו אלבום שבו בלדות אקוסטיות כמו "Happy Ever After", שאף היא מזכירה את הביטלס, חיות בשלום לצד רוק בועט כמו The Line. בשנת 2017, כשאין כבר כמעט תלמידים של הנ"ל, טוב לשמוע להקה ששומרת על הגחלת.

  1. T-Shirt
    02. Run
    03. Make It Right
    04. The Sky Is A Neighborhood
    05. La Dee Da
    06. Dirty Water
    07. Arrows
    08. Happy Ever After (Zero Hour)
    09. Sunday Rain
    10. The Line
    11. Concrete and Gold

The Sky Is A Neighborhood

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן