IMG_7074

קייס צ'ויס ההופעה

K's Choice

בארבי ת"א
/5

ההדרן  Everything For Free  הפך לשירת הקהל, סיומו של פרק נוסף בסיפור האהבה המתמשך בין הקהל הישראלי ללהקת קייס צ'ויס, K's Choice,  החבורה הבלגית, שסופרת  פעם שישית בישראל.
הקאמבק הנצחי של האח והאחות, שרה וגרט בטנס, עובר, איך לא, דרך בארבי תל-אביב, סניף מועדון המעריצים  הישראלי של הלהקה. ב 5 השנים האחרונות הם קיימו כאן  5 הופעות: פעמיים הגיעו ב – 2010 לארבע הופעות נפרדות ופעם נוספת בשנת 2012 עם המופע האקוסטי. לכל ההופעות אזלו כל הכרטיסים במהירות מטורפת.
שרה הודתה פעמים אחדות במהלך ההופעה לקהל על היחס המיוחד והמפתיע לה זוכה הלהקה בישראל. "כשבפעם הראשונה ראיתי את הקהל שר את כל המילים, הייתי המומה, ואמרתי לאחי – מה זה הדבר הזה?"
אפשר לשאול אחרת: מה זה הדבר שיש לקייס צ'ויס  אצל הקהל המקומי?  מה סוד הקסם? גם אחרי ההופעה הזו, והייתי כבר בשתיים בעבר, עדיין קשה לרדת לסוף סיבת הטירוף שהופך את הקהל הישראלי ל"קהל הטוב בעולם" מבחינת הלהקה, כפי שהגדירה בעבר שרה בטנס.
2015 היא שנת החזרה של ההרכב הבלגי  עם אלבום חדש The Phantom Cowboy, שיצא באפריל השנה בהפקת מפיק העל Alain Johannes, שחובר לטובים שבאלבומיהם כ –  Paradise In Me ו – Cocoon Crush,  Almost Happy.
גם ללא האלבום החדש, אין שום בעיה למלא את הבארבי. אין כאן הימור. קשה  שלא לשכנע את המשוכנעים. קייס צ'ויס ילידת 1991 באנטוורפן, היא תמיד יבוא רצוי, מלהקות שהקהל המקומי ממשיך לשמור להן חסד נעורים.
זוהי להקה של הופעה חיה, והדגש הוא על לייב. שרה בטנס, רעננה, מלאה חיוניות, רוקרית נפלאה, אנרגיות מצוינות, פתחה עם We Are The Universe, שיר עידוד. "אנו היקום/ אנחנו האבק שנעלם לתוך הסדקים/ אנחנו בלתי מנוצחים". בהמשך יגיעו עוד חדשים: Perfect Scar, שאומר: "החיים הם כאב, ואתה בטוח בכך, כי הכאב הוא אמיתי/ אבל מה אם החיים הם אהבה, רק אהבה שאתה תחוש". וגם: I Was Wrong About Every Thing, שיר על יחסים – "אני טעיתי בכל, אני פישלתי בגדול עם הרבה דברים, אבל בעיקר הייתי מאוד לא בסדר איתך"
מצוין גם Bag Full of Concrete שיר על תסכול עמוק : "בזמן האחרון אני מרגיש שאני מדבר, אבל אף אחד אינו מקשיב אני רוצה לעשות משהו מטורף רק כדי להשמיע קול אני רוצה לטוס במדבר על כביש בודד אני רוצה את הכאב של מישהו אחר, רק כדי להרגיש בחיים" וגם ב – The Phantom Cowboy, מביעה בטנס רצון אישי להישאר עצמה: "אני מקווה שאתה מבין/ זה בסדר, אבל אני הולכת  להיות מי שאני/ למדתי את האמת שלי/ לפחות לעת עתה/ עושה את הדרך היחידה שאני יודעת איך לעשות". הקהל המתתין כמובן ל – Believe, Not An Addict, Cocoon Crash
התמהיל מעיד על הגיוון המוסיקלי של הלהקה הזו. לא הייתי מסתכן בהגדרות. פולק-רוק, פוסט גראנג', אינדי או אלט-רוק. ההרכב הזה אינו זקוק להגדרות, אבל אין ספק שמדובר באיזושהי זיקית רוק שראשה – שרה בטנס. לא מדובר בדיוות רוק, בפוזת רוק נשית, אלא בזמרת שעולה לבמה לשרת את השירים היפים, כסינגר סונגרייטר אמיתית, בטונים שמגיעים ממקומות שמתחת למיתרי הקול, מתחברת נפלא לנגנים שלה, שביחד ממשיכים להישמע כרוק האירופאי הכי אותנטי שביקר כאן. שנפתח יומן? 2016?

נ.ב. שרה בטנס הבטיחה, שבהופעה שתתקיים הערב, יבוצע שיר נוסף, שלא היה ברשימה אמש.

שירים: We Are The Universe, As Rock'n Roll As It Gets, Perfeft Scar, Hide, Daddy's Gun, Private Revolution, Woman, Not Insane, I Will Carry You ,Believe, The Phantom Cowboy, Bag Full Of Concrete, Gimme Real, Tunnel To Cloud, Down, Not An Addict, I Was Wrong About Everything, Echo Mountain, Come Alive, Cocoon Crash, Everything For Free

צילום: מרגלית חרסונסקי

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן