IMG_7315

לזוז, לרקוד, להניף ידיים

שון פול בהיכל מנורה ת"א

ינואר 2016
3.5/5

סקסי ליידיז. שון פול מחפש את הנשים הישראליות המחרמנות שיעשו לו את זה. יש לו שתיים על הבמה, והוא עושה את זה בלי לנגוע בידיים. לא נגע, אבל נתן להבין שהמופע שלו לא ילך בלי סקס. 8 שנים חלפו מאז ראיתי את בהופעה בראשון לציון. מה השתנה הלילה ההוא מהלילה הזה? לא הרבה. גם הפעם, תחת מתקפה עתירת דציבלים, נתן הראפר דאנסהול סופרסטאר שעתיים של ריצות, קריאות, די ג'יי, היפ הופ רגאיי. מסחרי, כוחני. סקס גירלז – רקדניות בובות גומי. 2 מערכות קלידים וסינטיסייזרים שעושים הרבה רעש וקצב. ראפר שמגבה. שון פול הוא חגיגה של נונסטופ דאנסינג על רקע אטרקציית וידיאו ארט תוסס, הנראה כמו פרסומת להצגה שלו. המופע נע על פסקול כמעט אחיד בקצב, באנרגיות.
ז'קט שהוא מסיר. שרשרת מוזהבת ומשקפיים כהים שגם אותם הוא מוריד. גם הפעם כמו בהופעה בראשון העיף מגבת אל הקהל. מבקש מהקהל להדליק לו אפליקציית פנס בטלפון במקום נרות.
האיש כל כך כף עף על עצמו, שהוא כאילו נמצא כל הזמן ברף גבוה, בשיא, כי המוסיקה בחלקה חוזרת על עצמה, בעיקר מוסיקה שיועדה לגרום לך לקום ולרקוד, תערובת של ז'אנרים – פופ, ריתם נ' בלוז, דאנס, גוונים של רגאיי. ביטים  אלקטרוניים . שון פול עסוק בעיקר בלהעניק למנגינות וייב של מסיבת דאנס. בשביל השמח הוא הכניס גם את Bailando המזוהה עם אנריקה איגלזיאס. לא האמנתי שהוא עד כדי כך ממוסחר, כאשר הוא עשה ה – Gangnam Style.
אם לומר את זה הכי פשוט: שון פול לא מצליח להגיע לשירים גדולים באמת. יכול להיות שהוא האמן המצליח ביותר, שיצא אי פעם מג'מייקה אחרי בוב מארלי, אבל מלך הדאנסהול, כפי שמכנים אותו, רחוק מהרגאיי השורשי. הרגאיי שלו בסיסי, בידורי מאוד. שון פון לא יגרום לכם לחשוב, להתרגש. הוא מכוון בעיקר למסיבת סקס. את זה יש לו כאן בשפע. הוא רוצה שהקהל יהיה בתזוזה ללא הפסק. זה הכל. קצב, קצב, קצב. קלאפ יור הנדס. המסרים נורא פלקטים.  הדגש הוא יותר על הדאנס מאשר על הרגאיי, משהו בין מוסיקה קאריבית (רגאיי)  להיפ הופ לראפ.
עיקר הבעיה שלי היא, שרוב הערב נשמע כמו שיר ארוך אחד. ערב של דאנסהול רגאיי קליל משמח לבבות, מבדר ומזיז יותר מאשר משאיר משהו לראש ולנשמה, ועם זאת אי אפשר להתכחש: הקהל כנראה חשב אחרת ממני: שון פול גרם לו לזוז, לרקוד, להריע, להניף ידיים. בשביל זה הוא הגיע, לא?

Come On To Me, Get Busy, Give It Up to Me, Got 2 Luv U, How Deep Is Your Love, Baby Boy, Bailando ,Lowe Mi Nuh, Infiltrate, Deport Them, Like Glue, Ganjaman Remix, Gimme the Light, We Be Burnin', Other Side of Love, I'm Still In Love With You, Punkie, Hold My Hand, Never Gonna Be the Same, Hey Baby, One Wine , Take It Low, Want Dem All, She Doesn't Mind, Temperature, Turn It Up

מפיקי המופע פדי גרופ וצ'אנג'ס פרודקשיין
צילום: מרגלית חרסונסקי

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן