איה מלמד – פירורים

פירורים

איה מלמד

מילים ולחן: איה מלמד ועדי אולמנסקי הפקה מוסיקלית: עדי אולמנסקי
3.5/5

ריח המרלבורו המתוק. לילה מעושן בריח. העכביש השחור בקליפ. אנחנו בסרט של איה מלמד, לפי הקומוניקט – סטייליסטית. אכן: מלמד ניסתה לסגנן נרטיב שברון לב של מאוכזבת-אהבה בטקסט אפוף אווירה נוגה – השמש ירדה לים, מפלס החרדה עלה, הבלאגן שנשאר ממנו, השברים על הרצפה. זה נשמע יותר הצגה אינסטנט של מצבים  טראומטיים מאשר אמת לירית צרופה.
עדי  אולמנסקי עזרה למלמד לעלות את הסיפור על מנגינה פשוטה ופסקול קצבי אלקטרוני שתומך בקול האלט, שאין בו מלודרמה אלא טון מפוכח המשדר כביכול את תוגתה של המתוסכלת. הקשר בין הקליפ המושקע וה"סטייליסטי" ובין השיר מקרי בהחלט.

קליפ: תסריט – איה מלמד ועידן ברזני. בימוי ועריכה – עידן ברזני

שוב אותן עיניים ירוקות/ מבט חודר עמוק/ תמיד ידעת איך למשוך אותי/ לדחוף אותי רחוק/ איתך הזמן עוצר מלכת/ וויסקי, אלכוהול, דמעות/ ושוב עוד לילה מעושן בריח/ מרלבורו מתוק/ אתה אומר שאין לך זמן בשבילי/ די לעייף אותי/ פירורים, פירורים, אבל מה איתי/ תגיד לי מה איתי/ פזמון ( X2) ואיזה בלאגן נשאר ממך/ שברים על הרצפה איפה אתה?/ איך הלב נשבר לי בשנייה/ מחברת את הכל בחזרה/ כשחיכיתי לך כבר ידעתי/ אסור לי לצפות/ וכל פעם מחדש ספרתי/ את כל האכזבות/ והשמש כבר ירדה לים/ והלב התחיל לפעום/ ומפלס החרדה עלה/ כשאמרת לא היום/ אתה אומר שאין לך זמן בשבילי/ די לעייף אותי/ פירורים, פירורים, אבל מה איתי/ תגיד לי מה איתי/ פזמון (X2) ואיזה בלאגן נשאר ממך/ שברים על הרצפה איפה אתה?/ איך הלב נשבר לי בשניה/ מחברת את הכל בחזרה/ עלה היום / ואין בי אור/ מסך עשן/ נפער בי בור/ שיער פרוע ופתאום/ כבר לא נשאר בי הגיון/ פזמון (X2) ואיזה בלאגן נשאר ממך/ שברים על הרצפה איפה אתה?/ איך הלב נשבר לי בשנייה/ מחברת את הכל בחזרה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן