img_7996

אול יו ניד איז לאב

אייר סופליי Air Supply

ההופעה היכל מנורה מבטחים
3.5/5

אול יו ניד איז לאב. זה פחות או יותר המסר של השניים שמילאו את אוויר האצטדיון בצלילים הדביקים שלהם. ברוכים השבים לארצנו צמאת להיטי העבר המתקתקים. היכל מנורה מבטחים  גדוש קהל רוטט מהתרגשות. אני מנסה להבין מה עוד מרגש בצמד הזה? למעשה, מה מרגש עוד את השניים להמשיך באותם שירים כבר ארבעה עשורים?
הגיטריסט/ היוצר גראהם ראסל Graham Russell והזמר ראסל היצ'קוק Russell Hitchcock צמד הסופט רוק האנגלי/אוסטרלי, עדיין לא התעייפו מעצמם. ממשיכים למלא את האוויר בפופ השמאלצי שלהם מאז 1975. זה לא רק הקהל אצלנו. הם עושים בממוצע כ-100 הופעות סולד אאוט בשנה.
מהפתיח של Sweet Dreams ובמשך שמונים דקות הם דפדפו על פני מצעד להיטיהם, ביניהם כעשרה משנות השמונים בליווי 4 נגנים מיומנים, בתוכם שני ישראלים – אביב כהן הנמרץ בתופים ואמיר אפרת בקלידים. יחד עם הגיטריסט המצוין אהרון מקליין, ג'וני לייטפוט בבס הם העניקו לצמד רוח גבית צעירה, אספקת אוויר רוק של ממש.
Air Supply הוא מסוג הצמדים שמבקרים אוהבים להתעלל בהם, בעיקר בבלדות האהבה נוטפות הרגש. מצד שני, ליוצרים מעטים בפופ יש מרשמים למנגינות קליטות כאלו. הקהל מגיע כדי להתרגש מחדש. משירים כמו Here I Am או Two Less Lonely People in the World גם Even The Nights Are Better, שממשיכים לחצות את מחסומי הזמן כבר 41 שנה.
צריכים להאמין להסברים שלהם: ראסל והיצ'קוק מחוברים בקשר המתבסס על ארבעה עשורים של ידידות מופלאה. ראש אחד בביצועים, בהרמוניות. הטנור בעל הטווח הגדול של היצ'קוק, שעדיין מסוגל להגיע לטווחים מרשימים ולגנוב לעמיתו את ההצגה. לא פשוט להגיע לגבהים כאלה בגיל 66 וגם לקפץ על הבמה בצעד כפול מוזר למדי.
הקהל בני 40 עד 60 מתלהב להצטרף ל – Lost in Love, ל- Making Love Out of Nothing At All. אווירה רומנטית של שירה בציבור משתלטת על האולם. ופתאום, לא להאמין, השניים פוצחים ברוקנ'רול – Shake It . שינוי כיוון הרוח? ממש לא. הם הרי לא יעזו להתחדש, יחזרו לאותם מקומות בטוחים, תזמורים שופעים, טונים רומנטיים עמוקים. ז'אנר שמכונה Adult Pop , פופ למבוגרים. יש לזה ביקוש, יהיה לזה ביקוש גם בהופעה הבאה שלהם כאן.
ברגע השיא יורדים השניים כמו בכל הופעותיהם מהבמה לסיבוב החנפה של שירה, לחיצות ידיים וצילומים כאלילי פופ עלומים  לכל דבר. הקהל מדושן עונג,  קורן מאושר. בהדרן, ב – All Out Of Loveהקהל בטירוף. השיר מרים את האצטדיון. אני מנסה להרגיע את הציניקן שבי. באת לכתוב ביקורת. הם שילמו בשביל ליהנות, אז תירגע. אספקת אוויר ממשיכה לספק חמצן נוסטלגי  לקהל גדול, שממתין לנשום את השירים האלה עמוק לריאות וללב. הוא קיבל תמורה עבור כספו. נקודה. סוף.

  1. Sweet Dreams
  2. Even the Nights Are Better
  3. Just As I Am
  4. Every Woman in the World
  5. Here I Am (Just When I Thought I Was Over You)
  6. Chances
  7. Goodbye
  8. I Adore You
  9. Softly Graham Solo
  10. Two Less Lonley
  11. The One That You Love
  12. Lost In Love
  13. Making Love
  14. Shake It
  15. All Out Of Love

צילומים: מרגלית חרסונסקי

Even The Nights Are Better

Here I'm

Lost In Love

All Out Of Love

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן