חובי סטאר

הסיכויים של חובי סטאר בגרסה החדשה של Made Of Stars

אירוויזיון 2016

אפריל 2016
/5

שמתם לב לשינוי שעבר Made Of Stars  של חובי סטאר בדרך לחצי הגמר באירוויזיון בשטוקהולם שבדיה?  זה אינו השיר שהקהל בחר. מדובר בשינוי קונספט. ממש לא אותו שיר. מפיקי השיר הורידו את  מקצב האפביט לטובת בלדת סלואו סטייל סם סמית', והשיר נע על קצב איטי משך שתי דקות עד שהוא מתחלף לקצב, ושוב "נוחת" בסיום. האם הנוסחה הזו תועיל לחובי סטאר? האם הטון המלנכולי חזק יותר מהגרוב הקופצני ויסייע לו להגיע לגמר? אין נביא בתל אביב ולא בשטוקהולם.. קראתי פה ושם ביקורת של "מומחי אירוויזיון", שטוענים כי השינוי חיבל בשיר, ואף כינו אותו "חסר טעם".
מצד שני, אין תמימות דעים שהשיר בצורתו החדשה לא יביא לחובי ולישראל יותר נקודות מאשר הגרסה המקורית. מבקר אחר מצביע על המנגינה המאוד שטוחה שהייתה לגרסה הקודמת, והיא שגרמה לחובי ומפיקיו לעשות את השינוי ולהוציא באמצע מרץ את הגרסה החדשה. לדבריו – השינוי מרשים – בתוספת צלילי כלי מיתר שמעניקים לשיר טאץ' תזמורתי רך התואם את שירתו האמוציונאלית של סטאר. המבנה החדש מאפשר לסטאר להוביל את הבלדה לשיא חדש, והופך את השיר כולו ליותר נגיש וקליט מאשר הגרסה הקודמת. הבעיה נותרה עדיין בכך שהשיר שטוח, נשען יתר על המידה של טקסט חלש, ובמיוחד הפזמון החוזר, והמעבר בין הקטע השקט לקצבי – הוא קונטרסט חד מדי.
מכל מקום, השיר אינו זוכה למקומות גבוהים בטבלת ההימורים, וגם באירוויזיון הזה, לדעת רבים, מקומה של ישראל בגמר אינו מובטח לנוכח הרמה הגבוהה של שירים רבים, אשר יוצרת תחרות קשה מאי פעם.

*** תחרות האירוויזיון 2016 תערך בשלושה שלבים: חצאי הגמר יערכו ב-10 וב-12 במאי. הגמר ב-14 במאי. חובי סטאר יופיע בחצי הגמר השני אחרי שוויץ.

חובי סטאר – Made Of Stars – הגרסה החדשה

האזינו:  השוואה בין שתי הגרסאות

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן