אלון אולארצ'יק צילום מרגלית חרסונסקי

מופע בסלון

אלון אולארצ'יק וברק חנוך

פסטיבל ג'אז ת"א
3.5/5

ציפיתי שיקרה משהו יותר מעניין/ מורכב בערב האינטימי הזה של אלון אולארצ'יק. אחרי הכול – פסטיבל ג'אז תל-אביב, משהו שמסקרן אותן ברמה של מה הוא יכול לעשות עוד עם שיריו במונחים של אלתור. וכמו שאני מכיר את הנפש של המוסיקאי, יש לו ראש ג'אזי, והוא כבר עשה מעשים באוריינטציה הזו. פרט לאלתורים של  הגיטריסט ברק חנוך, מי שליווה אותו בערב הזה, הזכור לטוב מהאלבום "בשקט" (1997) ומהשנים שהוא ניגן בהרכב של אולארצ'יק, יצאתי בהרגשה – איך לומר זאת במשפט הכי מדויק: עבר עלי ערב של על מי מנוחות, אינטימי, נעים הליכות, כאילו התארחתי בסלון שלו.
נזכרתי בחדוה ובמעט געגועים ב"תה בשניים", המופע המשותף לו ולאלי דג'יברי, ג'אז סטנדרטים מתורגמים לעברית. אני מת לשמוע את הערב הזה עוד פעם.
אלון אולארצ'יק ניגן ושר את מיטב להיטיו בליווי אקוסטית, בס  ופסנתר, השאיר מקום טוב לחשמלית המאלתרת של חנוך.  שלף כמה משפטים של הומור חצי יבש וספונטני מהסוג שמצחיק קהל גם בלי בדיחות. בשורה האחרונה – יצאתי מעט מלנכולי, במיוחד אחרי ההופעה השמחה ששמעתי לפניו של עומר אביטל ויונתן אבישי. אולארצ'יק שר נוגה את "כל הליל", כשהוא מלווה עצמו בפסנתר. ואז הגיעו "בואי נגיד" (שיר אהבה אולטימטיבי) ו"כל דבר קט", והחזירו אותי לחלוטין לאולארצ'יק שאני מוכן לשמוע בכל רגע ובכל שעה. "תגיד לי מה אתה מרגיש" בסיום עשה חשק לעוד, אלא שאז הודיע אולארצ'יק שנגמרו לו השירים.

אלון אולארצ׳יק – שירה, גיטרה פסנתר ברק חנוך– גיטרות

שירים: גלים גלים, שני חלקים בתוך השלם, בואי נתחבק, מה שמעתי, ילד מזדקן, ניו יורק, נערה במשקפיים, יום ללא מילים, בא לשכונה בחור חדש, ירח תות, ילדה, כל הליל אני בגנך, סולו ברק, בעיניך, בואי נגיד שאני שלך, כל דבר קט, היא הולכת בדרכים, תגיד לי מה אתה מרגיש.

צילום: מרגלית חרסונסקי

בואי נתחבק

נערה במשקפיים

בואי נגיד

כל דבר קט

 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן