מאיה אברהם - אם תחזור

אם תחזור

מאיה אברהם

מילים, לחן, עיבוד והפקה מוסיקלית: רפי קריספין
3.5/5

מה, כל השנים האלו היא לא ידעה שאהוב ליבה נסע לפריז, שהיא צריכה להיכנס לברר את זה אצל השכנים בבניין הישן שהתחדש? מה היא עשתה כל השנים האלו!? מה קרה שרק עכשיו היא  נזכרת לבדוק את היעלמותו הפתאומית מחייה, ובאותה הזדמנות מזכירה לו את השנים היפות שלהם ביחד, ומבטיחה לו – שאם יחזור תמיד תהיה שלו.
אני לא בטוח שאוהביה של מאיה אברהם יתנו דעתם להיעדר האמינות בטקסט הזה. המנגינה המלנכולית לייט, הטון העצוב והמשתוקק, הקצב הידידותי מנתבים את השיר למקומות נוחים מוכרים בנתיב שלה, המוכר גם מהפרויקט של עידן רייכל. התחושה היא שמאיה אברהם כבר מנותבת כמעט בשקיפות מטרידה למסלול מיינסטרים בטוח. אין זה גורע מהחום שהיא משדרת  בצבע הקולי המוכר, בתחושת הגעגועים המפויסת הזו, שאין בה דרמה, אלא  דכדוך רך. זו היא, זה סגנונה, אבל השיר נשמע  מעט שבלוני, מעט קיטשי, כמו ניסיון לקבע אותה על הנתיב הזה, בלי לשנות דבר, גם על חשבון חוסר אמינות.

עברתי ברחוב והסתכלתי/ על אותו בניין ישן שהתחדש/ חייכתי לעצמי, פשוט נזכרתי בימים/ שאת הלב הזה איש לא ניחש
שאלתי את השכנים אם הם ראו אותך/ הבנתי שעברת לפריז/ תמיד חלמת שנטוס לארץ רחוקה/ עם רכבות ושלג באביב
אם תחזור/ אני תמיד אהיה שלך/ עוד נגלה דברים/ שאנשים כבר שכחו/ והם לא נזכרים/ רק תחזור/ הדרך ארוכה ובסופה יש אור
אם תזכור/ את השנים הכי יפות/ אותה אמת אחת/ ואיך ויתרנו על הכל ברגע מקולל
רק תזכור/ הדרך ארוכה ובסופה יש אור
אני יושבת במרפסת על אותו ספסל/ ליד האופניים הכתומים/ אומרים שעוד שבוע אולי תהיה פה סערה/ בלעדיך זה הרבה יותר מפחיד

אולי אתה שומע את השיר הזה עכשיו/ אולי אתה בכלל כבר לא אתה/ המחשבות שוב נודדות כמו ציפורים בסתיו/ וסוף של יום מתחיל את הלבד
אם תחזור/ אני תמיד אהיה שלך/ עוד נגלה דברים/ שאנשים כבר שכחו/ והם לא נזכרים/ רק תחזור/ הדרך ארוכה ובסופה יש אור

אם תזכור/ את השנים הכי יפות/ אותה אמת אחת/ ואיך ויתרנו על הכל ברגע מקולל/ רק תזכור/ הדרך ארוכה ובסופה יש אור

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן