קליק - אני לא בפסקול

אני לא בפסקול

הקליק

מילים: דני דותן לחן: אלי אברמוב עיבוד: הקליק
3/5

שלושים שנה אחרי אלבומם האחרון, חוזרים חברי הקליק, דני דותן ואלי אברמוב להשמיע קול באותו סגנון אייטיז (פוסט פאנק, גל חדש) שהיה חריג בפופ-רוק המקומי של השמונים עם שירים כמו "אינקובטור" ו"לא צריך שתדליקו לי נר". מה יום מיומיים? משהו שהיה שווה לחכות? מחאה חברתית שתרעיד את אמות הסיפים לקראת הבחירות?
דני דותן עובד על הפער בין האדם הקטן ובין ההוויה בה הוא חי (מחגים ממלכתיים מלחמות ועד לשגרת היום של הקניונים) המיצר תסכול, וקורא לאנשים לצאת מהחורים ולמרוד במציאות הנתונה ולהילחם כדי שגם קולם יכנס לפס הקול של האירועים המתרחשים.
שתי הדקות של השיר אינן מבשרות על קליק במהדורה חדשה. הקצב המהיר התזזיתי, הקול הנבחני  מעוררים לכל היותר סערה בכוס מים, לא כזו שמבשרת בגדול על שובה של הלהקה ההיא. היום זה נשמע אפילו מיושן. בפסקול אחד הקליק כן  נמצאים – בפס הקול של הקאמבק.

נ.ב. צל"ש לקליפ בבמויו של שאשא דותן. צילום: זיו בקרקוביץ.

אני לא בפסקול של יום העצמאות / אני לא בפסקול של החדשות/ אני לא בפסקול של יום הזיכרון  / אני לא בפסקול של המפלגות אני לא בפסקול של מעליות/ אני לא בפסקול של יום המשפחה/ אני לא בפסקול של   הקניונים / אני לא בפסקול של  יום השואהטיפשים טיפשים/ תצאו מהחורים / שבהם אתם גרים / שבהם אתם נוחרים / טיפשים טיפשים/ שלא רואים אסון/ ידיים מלטפות / מבעד לחלון אני לא בפסקול של המלחמות/ אני לא בפסקול של בתי חולים / אני לא בפסקול של בתי בובות/ אני לא בפסקול של הזיונים טיפשים טיפשים/ תצאו למלחמה/ מלחמת חורמה / בתאוות האומה/ תאוות האומה למציאות מדומה  / לשירים על שלום / וחרחור מלחמה.

 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן