Brad Mehldau Trio - Seymour Reads The Constitution

Seymour Reads The Constitution

בראד מלדאו

4.5/5

כישרונו של הפסנתרן בראד מלדאו מייצר תמיד ציפייה מרתקת, ובכל אלבום מתברר כי היא מוצדקת.  פלא ג'אז מאז שנות ה -90. מלדאו הוא וירטואוז עם נטיות קלאסיות עמוקות שהוא מושך לתחום הג'אז, שם הוא מיישם אותם באלתור ייחודי. בראד מלדאו הציג תמיד  אלמנטים  הרפתקנים-חדשניים כמו באלבומים כ – Largo משנת 2002 ו Highway Rider מ-2010, הוא הגיע גם לצליל אלקטרוני, אבל  תמיד חוזר לתבנית השלישייה האקוסטית, זו שהביאה אותו לגדולה.
באלבום השביעי שלו הוא רותם את השלישייה הותיקה שלו – הבסיסט לארי גרנדייר והמתופף ג'ף באלארד. החל מ – Spiral הפותח, מלדאו מרחף על הקלידים לפני שהוא חובר לבס ולתופים לעיתים בקווים א-סימטריים. האלבום מכיל מנגינות חדשות וגם סטנדרטים שהוא מנגן ביד שמאל נפלאה. הקטע שעל שמו נקרא האלבום הוא ואלס מתעתע, בו בולט גרנדייר בבס. היצירה נעה בזרם של שינויים רבים, שבהם מלדאו שומר על איזונים יפים.   "De-Dah" של אלמו הופ הוא סווינג-ביבופ יפהפה, ‘Friends’ של בריאן וילסון הוא ג'אז עם נגיעות בלוז , '‘Beatrice’ של סם ריברס –  מנגינה עדינה שמזכירה את ביל אוונס טריו. הטריו של מלדאו מציע אולי תבשיל מוכר, אבל זה אף פעם אינו מפסיק לשדר התרעננות וחוסר שקט בונה.

Track Listing: Spiral; Seymour Reads the Constitution!; Almost Like Being in Love; De-Dah; Friends; Ten Tune; Great Day; Beatrice

Personnel: Brad Mehldau: piano; Larry Grenadier: bass; Jeff Ballard: drums.

בראד מלדאו – After Bach

בראד מלדאו – אמפי שוני יולי 2011

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן