בריאן אדמס היכל מנורה מבטחים צילום: יוסמיוסיק

ההופעה

בריאן אדמס

היכל מנורה מבטחים
4/5

בהדרן הסופי – All For Love, המוכר מהביצוע המשולש אדמס-סטיוארט-סטינג, בריאן אדמס לבד על הבמה,  מבקש מהקהל להדליק טלפונים. המראה כמובן מלהיב. קיטש לקינוח? לא אתעמת אם מי שיטען כך. בריאן אדמס הוא רוקר עם הפנים לקהל. המופע רצוף להיטים. הרבה מאוד להיטים.  יש לו רשימה לשלוש שעות מופע. קיבלנו שעתיים נו דאל מומנט. כמעט כולם כמו שאומרים killers ללא Fillers. הקהל? מת על להיטים. יאללה לקום. אז מה אם אתה מסתיר למי שרוצה להישאר לשבת. קום, תזוז, תתלהב.
32 שנים בדרכים כרוק סטאר.  את כל הניסיון הוא הביא  להופעה בהיכל, את קולו הצרדרד, הגיטרה והמפוחית. גם הגיטריסט החשמלי  האקסהביציוניסט, קית' סקוט, שמת לגנוב את ההצגה. אבל לא אצל בריאן אדמס.
הרוד סטיוארט הקנדי, מציע אותה סחורה של רוק-בלדותי-אהבה, שירים שמנוגנים הכי מלוטש  בגיטרות חשמליות כמו גם בביצועי סולו אקוסטיים על מסכים המקרינים כל טוב שחור ולבן מהעבר וגם חי מתוך ההופעה.
אפשר להגיד הכל על אדאמס, אבל אי אפשר להגיד עליו שהוא אינו יודע לעשות רוק. נמרץ, אנרגתי אבל גם נורא סנטימנטלי. הוא אינו ספרינגסטין, והטקסטים שלו אינם שיא התחכום. אבל עם קול נשמה כזה אין שום סיבה להחליף נוסחה מנצחת, והיא עבדה חזק על הקהל הנלהב בהיכל.
בריאן אדמס הוא המיינסטרים של הרוק, אבל חייבים להודות שהמיינסטרים הזה נורא אקספרסיבי, הרמוני ועשיר. בנוכחות הקולית-פיסית הוא מצליח בכל זאת לברוח מקיטש ברוב המופע.
אדאמס חמוש בגירת גיבסון לס פול, קולו המחוספס המוכר נשמע טוב מתמיד. הגיל (57) לא פגע בו. אולי להיפך. הוא נראה ונשמע נינוח לאורך כל ההופעה. שר חזק  ללא מאמץ.
להיטים  כמו "Run To You" והבלדה "Heaven" נתנו את הטון. אדמס לא ירשה לעצמו שחומר חדש ישבש לו את המופע. הוא משלב אותו בחוכמה.  גם השירים הפחות מוכרים מתקבלים בהתלהבות.
איך להגדיר את הההופעה/מוסיקה של אדמס? רוק ידידותי  למבוגרים, מה שבאמריקה מגדירים –  Adult Contemporary. לאדמס יש מספיק המנוני איצטדיונים, כאלה שאתה רוצה לקחת לכביש כמו שעשית במכונית הישנה בשמונים ובתשעים. די לשמוע ממנו בלדות מוכרות כמו  "Everything I Do, I Do It For You" או "Have You Ever Loved a Woman?" או השיר הכי מזוהה איתו "Cuts Like A Knife" שנשמע מחוספס ורענן –  כדי להבין לאן נושבת הרוח. וכן, אדמס לא מתיימר להיות ספרינגסטין, אבל הוא עושה רוח גדולה.
אני יכול להקשיב עוד עשרים פעם ל "Summer of '69" בלי לקחת עמוק ללב, רק להתענג על זכרונות אותם קייצים של אמצע השמונים כשבריאן אדמס היה חלק מפס הקול שלי בדרכים. וזה מה שהערב היה – מופע רוק מצוין של התרפקות על הדרכים ההן.

  1. Do What Ya Gotta Do
  2. Can't Stop This Thing We Started
  3. Run to You
  4. Go Down Rockin'
  5. Heaven
  6. This Time
  7. It's Only Love
  8. Please Stay
  9. Cloud #9
  10. (Here I Am (Acoustic
  11. Summer of '69
  12. (Here I Am (acoustic
  13. (When You're Gone (Solo Acoustic
  14. (Everything I Do  )I Do It for You
  15. Back to You
  16. Somebody
  17. Woman
  18. The Only Thing That Looks Good on Me Is You
  19. Cuts Like a Knife
  20. 18 til I Die
  21. I'm Ready
  22. Brand New Day
  23. Encore:
  24. Ultimate Love
  25. I Fought the Law
  26. (Straight From the Heart (Acoustic Solo
  27. Heat of the Night
  28. (When the Night Comes  (solo acoustic
  29. (All for Love (solo acoustic

 

Everything I Do

Straight From The Heart

I'm Ready

All For Love

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן