gongi gongi cover

גונגי גונגי גוגו

טש טש

מילים: מיקי מיראל ועדית פאנק לחן: מיקי מיראל עיבוד מיקי מיראל ואלון אוחנה
4/5

זה הולך ככה: בדייט במסעדה היא סירבה לו. הוא רדף אחריה בסימטאות שוק הפשפשים ביפו. על רקע המולה וריקודים. הסוף כמו בסרטי הבורקעס של פעם – חתונה חבל"ז. מי שלא ראה חתונה גיאורגית, לא ראה חתונה מימיו.
לפי דפי היח"צ – מיקי מיראל או בשמו הבימתי "טש טש" מוביל את סצנת המוזיקה הגיאורגית בישראל. לא יודע אם הנתון הזה מדויק, אבל אם מיראל מעוניין בתואר הזה – למה לא להעניק לו? . לפי השיר והקליפ – אין לו בינתיים מתחרים.
"טש טש" מנסה לשכנע אותה לא לוותר עליו במצהלות, בפיזוזים, בעברית ובגיאורגית. אני לא מבין גדול במוסיקה גיאורגית, אבל לא אכפת לי לצאת מהשגרה ולעשות לה נפשות, גם אם הצלילים והקליפ נראים קיטש פולקלוריסטי בלקני לתיירים חובבי מוסיקת עולם, שמחפשים נגיעות אינסטנט בתרבויות ובמסורות אקזוטיות בשילובים של מוסיקה, ריקודים, אוכל וקניות.  מסוג השירים  המקפיצים  שהייתי מציע לגיאורגיה לשלוח לאירוויזיון. אתם יודעים מה: גם לישראל השיר לא היה גורם בושות  – בעברית ובגרוזינית. יכול להיות אחלה גימיק.

הו תיסתכלי עלי עוד ביז'ו טיפוסי כזה/ גם לא מובן לפעמים וחי במחזה/ כל מי שסביבך שואל מה את עושה עם/ כל הטש טש טש הזה?! ואת מושכת וזרה את נסיכה ממש/ המבט קפוא אבל הלב נרגש./ רק אני ואת יודעים כמה שאת דומה לי./ אל תוותרי עלי.
פיזמון: גוגני גוגני גוגו – בואי תעיפי את הקצב/ גוגני גוגני גוגו – את הדופק של חיי/ גוגני גוגני גוגו – תעזבי כבר את העצב/ גוגו את הכי יפה כשאת בהיי.
גוגני גוגני גוגו –  תני ללב שלך לפרוח/ גוגני גוגני גוגו – תני לגוף להתעורר/ גוגני גוגני גוגו – לא צריך הרבה בשביל לשמוח/ גוגו את הכי יפה כשאת בהיי.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן