Janet Jackson - Unbreakable

Unbreakable

ג'נט ג'קסון

אוקטובר 2015
4/5

השבוע – היא במקום הראשון במצעד האלבומים בבילבורד. אלבומה ה-11 הוא אלבומה הראשון מאז שבע שנים. הקאמבאק בדרך כלל משתלם, במיוחד אם את ממשפחת ג'קסון ושמך – ג'נט. אם לדלג על הציניות, ג'נט חוזרת בזמן הנכון מבחינתה. הבחורה בת ה-49 לא חיפפה. מפיקים עתירי מוניטין (ג'ימי ג'אם וטרי לואיס, שעבדו בין שאר הענקים עם אחיה, מייקל) בתחום הר-נ-ב, עזרו לה לממש פרויקט שאפתני. הקונספט: איך להישמע מחוברת לעבר, ועם זאת לא לוותר על האפ-טו-דייט.
 ג'נט ג'קסון אינה מפספסת את הרוחות המנשבות עם Burnitup בשיתוף מיסי אליוט , ונשארת בסופו של אלבום ג'נט ג'קסון עם כל מה שאפיין אותה כזמרת. שירים חדשים על יחסים. גם על מוסיקה וערכים. בשיר Shoulda Known Better היא שרה על חזון אומת הקצב של סובלנות שהתמוטטה. היא קוראת לתחייתה מחדש. גם בשיר Black Eagle היא עוסקת בעניינים חברתיים – פגיעה בזכויות האזרח.  ויש לה בלדת פסנתר אינטימית תחושתית  After You Fall, וגם סקס חשוף בשיר הקצבי שיצא כסינגל No Sleeep, ריתם נ' בלוז עם ראפ, בו היא מארחת את הראפר ג'יי קול, והיא נשמעת Soul  מלודי להפליא ב – Broken Hearts Heal וב – Unbreakable.
האלבום נשמע כמו סיכום קריירה – הרמוניות חמות, כמעט כל המאפיינים הבולטים של Soul קלאסי, חיבורים מהוקצעים למקצביים העכשוויים. המוניטין של משפחת ג'קסון, מייקל והאחים נשמר. היא מקדישה לו את Broken Hearts Heal על ילדות נפלאה של מוסיקה וצחוקים ביחד. “Our love ain’t no material thing/Inshallah see you in the next life”, היא שרה למייקל.

 

1. Unbreakable
2. BURNITUP! (ft Missy Elliott)
3. Dammn Baby
4. The Great Forever
5. Shoulda Known Better
6. After You Fall
7. Broken Hearts Heal
8. Night
9. No Sleeep (ft J Cole)
10. Dream Maker / Euphoria
11. 2 B Loved
12. Take Me Away
13. Promise
14. Lessons Learned
15. Black Eagle
16. Well Travelled
17. Gon' B Alright

 

No Slleeep Feat J. Cole

 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן