קים אטדגי

דג הזהב של קים אטדגי

אביב או אייל

4/5

מירי מסיקה לא האמינה שאביב גפן ואייל גולן העבירו את טלי גבעון (18) על הביצוע שלה ל"שלכת", שיר של גפן מ"עכשיו מעונן". היא לא היתה מעבירה. מסיקה שמה דגש פחות על מיוחדות ויותר על הצליל של השירה. מבחינתה – גבעון עבדה רק על מניירה. היא לא החזיקה צליל. מה שמעניין: מבחינה טכנית – אייל גולן קרוב יותר לתפיסות של מסיקה באשר לביצועים, והנה כאן הוא הסכים עם גפן, שמדובר בכישרון לאו דווקא – מהבחינה הווקאלית. גפן אינו מחפש "זמרות". הוא טען כי גבעון עשתה קאבר מיוחד לשירו – מהסוג שנדיר לשמוע. "היא עשתה משהו מיוחד עם האקורדים". הוא חש, שלבחורה יש כריזמה בכמויות. מבחינתו, מסיקה מכוונת יותר למיינסטרים, בעוד הוא (גפן) מחפש את האחר, את מה נקרא "אינדי". הוא העדיף את הביצוע השבור שלה מאשר לשמוע עוד קאבר יפה. מסיקה טענה שכל מה שגבעון רצתה זה להיות "אפלה ומיוחדת" כפוזה.
בשלב "מבחן הקהל" הלכה טלי גבעון על Sign Of Times של הרי סטייל, שיר שבחר עבורה גפן. הפעם, מירי השתכנעה בכישרון, והעניקה לה 100 נקודות שלא עזרו לב לעבור את מבחן הקהל. והנה התברר, ש"הקהל" (מי זה הקהל?) לא מת על אינדי. גפן, ככל הנראה,  לא היה פוסל על הסף את החלפת הקהל.
תמימות דעים בין השופטים והקהל הייתה בעניין של קים אטדגי: היא שרה שיר מקורי Gold Fish, שבחר עבורה אייל גולן. מי שמייצג את האבא והאמא של הפופ המיינסטרימי. גולן  הבין, כי יש כאן משהו מיוחד. הוא צדק: אני לא זוכר בתחרויות ריאליטי מוסיקה ביצוע כל כך טוב של שיר מקורי בסגנון פופ ריתם נ' בלוזי עכשווי. אטדגי נשמעה ראויה ליצוא.  לא היה שום ויכוח. אטדגי פתחה מבערים וגם שרה מדויק.
מסקנה: אין כאן מתמטיקה. גם זמרים שאינם מחזיקים טון, יכולים להקרין אישיות וניצוצות של אמנות. קים אטדגי היא מהסוג של היוצרות זמרות  שירוצו רחוק. מצד שני – מאוד חשוב לעודד גם כשרונות כמו טלי גבעון,ו טוב שמסיקה הזמינה אותה להופיע איתה באחת ההופעות הקרובות שלה.

קים אטדגי – Gold Fish

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן