שלומי שבת

למה שלומי שבת לא הסתובב?

דה וויס פרק 4

עם שרון לוי, רדה קוריצ'נקו, נוי בן שבת, אוראל רוזיליו,, בניה ברבי
3.5/5

ניר מנשה בן שש עשרה וחצי ממודיעין שר את "נגמר" של עידן עמדי בעידון יפה. שלומי שבת התפתל. רצה להסתובב ונעצר. כמעט ולחץ – וקפא. מה קרה, שלומי? הרי בעצמך אמרת שהנער הזה שר "יפה כל כך?"  חשת שזה לו הוגן, שאתה לא הסתובבת, וניגשת לנער אל מאחורי הקלעים כדי להודות שזו הייתה טעות. נכון שאלה מירי מסיקה: "אז למה אתה לא מקשיב ללב שלך?" לא צריכים להכיר אישית את שלומי שבת כדי לדעת שלאיש יש לב ענק. אז למה לא הסתובב? מה קרה ללב הזה? מה עבר לשלומי בראש, שלא אפשר ללב להפעיל את היד הלוחצת? רצה למצוא חן בעיני חבריו? איבחן בעיה מסוימת בביצוע? הוראה מגבוה? סימני השאלה האלו השאירו אותי מוטרד ומבולבל. שופטים בתחרות ריאליטי, שקובעים גורלות של אנשים, שאינם ישנים לילות לפני האודישן הגדול בחייהם, חייבים לקחת אחריות. הרי ההתנצלות והחרטה לא יעזרו למתמודד המבואס.
גם אביב גפן לא ידע להסביר למה לא הסתובב לשרון לוי, זו שהשתתפה בדה וויס של גרמניה, על הביצוע שלה ל – Design For Life של מאניק סטריט פריצ'רס. הוא אוהב את השיר. גם לא הייתה לו מילה רעה על הזמרת. לשאלה למה לא לחץ ענה: "אין לי מושג". בשביל זה משלמים לו כדי לשפוט בדה וויס? כדי שיפטור את עצמו ב- גם אני לא מבין למה לא לחצתי. ואולי מה שחשוב יותר למפיקי התוכנית,  שגפן יהיה הנביא בשער של התרבות הישראלית, וירד  על נועה קירל במילים "ג'אנק. סכנה לאמנות בישראל". דעתו על נועה קירל אולי מעניינת את מחפשי השערוריות והפיקנטריות בעיתונים, אבל מה היא שייכת לדה וויס?!
אז מה מחפשים השופטים בביצועים? על הביצוע של רדה קורצ'ינקו ל"אי אפשר שלא" הסתובב גפן כי "שרה בלי פתוס". אברהם טל, לעומתו, לא הסתובב כי "לא הייתה התפתחות" בביצוע. של מי הדעה אמינה יותר? כשבניה ברבי שר ברגש אותנטי "מודה אני" – הסתובבו בצדק כל השופטים, אלא שגפן מצא לנכון לדבר הרבה על מאיר אריאל ז"ל, והביע חשש, שבגלל שהזמר העיד כי הוא שר וכותב "על הכל" – הוא לא יכול ללכת איתו כמנטור. בניה הרים גבה. גם אני. מה:  גפן כותב רק שירי מחאה בסגנון אחיד?

שרון לוי – Design For Life בחרה במירי מסיקה

רדה קוריצ'נקו – "אי אפשר שלא" – בחרב באביב גפן

ניר מנשה "נגמר" – הדחה

נוי בן שבת – Big In Japan – בחרה במירי מסיקה

פרח דוסטנוס – Ireplaceable – הדחה.

אוראל רוזיליו – "בשעה טובה" – בחרה בשלומי שבת

עוז אפריאט – "שתדעי" – הדחה

בניה ברבי – "מודה אני" בחר באברהם טל.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן