ליקה טישצ'נקו

האנונימית המתבכיינת משתלטת

X פקטור ישראל

פרק 11 עם האנונימית, מזלי ימין, דודו איבגי, טל גינת, יוסי שיטרית, עידו ונה, ליבי ליקה טישצ'נקו
/5

אני פונה ליוסי אליאס, העורך והבמאי הראשי של אקס פקטור ישראל. אנא ממך. די! הפכת את התוכנית לריאליטי דביק, מנג'ז, על סף הדוחה. בלגן אחד גדול של סיפורי מאחורי הקלעים שאמורים לסחוט דמעות, דילוגים לרגעים טריוויאליים מתים בשולחן השופטים בנימה סחבקית, טונות של שברי ראיונות עם מתמודדים  מתוחים.   העריכה הפכה לשחקן ראשי.  זוהי עריכה בוטה, מניפולטיבית, זולה, שמבליטה את הטפל, עד שנדמה לך שאתה צופה בסצנות מבוימות. ובעיקר – יש פגיעה אנושה באלמנט שלשמו התכנסנו – תחרות מוסיקה.
מתיחת הסיפור של "האנונימית" המתבכיינת גובלת בשערורייה טלוויזיונית. כמה אפשר לבזבז את זמננו על הגברת הזו, שמבלבלת את המוח עם הדואליות  שבין הרצון להצליח כזמרת חילונית והחשש לחטוא כאישה חרדית. די עם זה. פקעה סבלנותי, ואני כבר לא מדבר על כך שהגחמות שלה סללו את הדרך להדחת השתיים ששרו איתה את What Love Got To Do With It של טינה טרנרמרינה פיינגולד ורווית הראל. מפיקי התוכנית ניצלו אותן.
וגם הברק אוגלבו: הסיפור נסחט עד טיפות המיץ האחרונות גם במחיר פגיעה אנושה במתמודדים ובמוסיקה. בדיחה מספרים פעם אחת. לא עשר פעמים. תבין אליאס, זה מפסיק להצחיק!
אם לקחת מסננת גדולה, שתנפה את הברבורים והרעשים, נישאר עם "אף אחד לא בא לי" המוכר מקרולינה בביצוע מזלי ימין, דודו איבגי, שי ונועה הוכברג. האינטרקציה בין הזמרים והעיבוד איחדו סגנונות שונים לקאבר מעולה.
יוסי שטרית, גבריאל  פוזטניק ועידו נוה ששרו את "להשתגע" של נדב אסולין המוכר משיר לוי – חיבור יפה בין הסלסול המזרחי לסגנון הפופ המערבי.
Summertime Sadness של לנה דל ריי הבליט שוב את ליקה טישצ'נקו כקול נדיר יחיד במינו לצד ליבי (על תקן סבתא גימיק) ויוחאי מויאל.
טל גינת, בת אל, אנה טימופיי ונועה נינה בלוז ביצעו נפלא את chandelier של סיה. סוף סוף רביעיית זמרות נטו.
וברגע האחרון: הצניחו-החזירו לתחרות שני מודחים – עטרה אבו ועידו נוה בקטגוריית "להקות". למה?  מה הלחץ? לא ראיתי מחסור בלהקות. עוד סוג של פעלול? חבל הצלה?  האמת:  גם הצופה זקוק לחבל הצלה כדי להישאר מול האקס פקטור. למעשה, למה לו?
התגליות הגדולות: טל גינת, ליקה טישצ'נקו, אנה טימופיי. 
שולחן שופטים: עברי לידר מקצועני, מכיר את השירים, מנסח היטב את רשמיו. עדיין שופט בתחרות מוסיקה, לא ריאליטי. פורטיס מרגיש מבודר. משה  פרץ עוסק בחיקויים.

עלו לבתי השופטים:

בוגרים: ליבי, נועה נינה בלוז, דניאל יפה, בני רפאל, האנונימית
בנות: אנה טימופיי, טל גינת, הדר לי, ליקה, מזלי ימין
בנים: אלמוג קריאף, יוסי שטרית, בן גולדשטיין, דודו איבגי, גבריאל פוטזניק
להקות: האחים אדלר, אוהד ועוז, Close up, האחיות אביב והדר, עטרה אבו ועידו נוה.

וידיאו 1: ליבי ליקה ויוחאי – Summertime Sadness

וידיאו 2: גבריאל עידו ויוסי – "להשתגע" 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן