בתאל עזריה

הגימיק משתלט – רפאל רוקד עם רפאלי

אקס פקטור ישראל

עם גבי פוזטניק, תמרה ולורה, N.O.K, בני רפאל, יהודה קיסר, בתאל עזריה
/5

כמה אקס פקטור ישראל זה ריאליטי ולא תחרות מוסיקה: לפי חוקי התוכנית, יש להשלים את מחנה האימונים עם קבוצה של מבוגרים, בנוסף לשאר הקבוצות (זמרים, זמרות, להקות) מה עושים?  מחפשים בנרות גימיקים. השופטים צריכים להתפעל, להתמוגג ולהגיד כן.
אל בני רפאל, קשיש בן 76, הצטרפנו עוד, כשהוא היה במונית עם חבריו ממועדון הקשישים. כלומר: יצרו תסריט שבצידו סיפור: האיש יצא מהארון לפני 6 שנים, הוא מנחה ערבי בינגו, זמר של שירים רומנטיים של פעם, וגם רוקד ריקודים סלוניים עם הסבתא של בר רפאלי. ("סבתא מה את עושה פה?!"), שנותן הדגמה צמוד איתה  כדי לצרף את השופטים למעגל הריקודים.
צרחתי "די". מילא גימיק צבעוני, אבל לתת לדבר כזה לעבור לשלב הבא? לא ייאמן. אני אמרתי "לא", אבל בני רפאל קיבל 4 "כן"! הייתי מעמיד לדין את השופטים על השת"פ עם ההפקה. סעיף האישום:  התחנפות דביקה לסלון הישראלי.
כנ"ל יהודה קיסר, האיש והגיטרה, שכבר רץ עם המיתולוגיה שלו למרחקים ארוכים, מוכר את סיפור האגדה לכל המרבה במחיר. הצמידו  אליו איזו קבוצה לא ברורה של נגנים וזמרים כדי ליצור מן להקת מישמש העונה לשם "יהודה והקיסרים". גם אותם העבירו לשלב הבא על איזושהי מחרוזת מאפן שהתחילה ב – Smoke On The Water של דיפ פרפל והמשיכה ל"חנהל'ה התבלבלה". זה נשמע מאולץ, תפור בכוח, מתחנף בעליל. מה, עד כדי כך יש ירידה ברייטינג של התוכנית?
נשמתי לרווחה רק בסיום. עלתה בתאל עזריה, 24, רפתנית בקיבוץ קליה ושרה All Of Me של ג'ון לגנד, בביצוע מהסוג שמחלחל ועושה מהעור צימרורים. זו אינו רק הדיוק בביצוע,  אלא היכולת לתת פרשנות אישית לשיר ממקומות שמתחת למיתרים. מוסיקה-מוסיקה. זה העיקר. סיפור החברות שלה עם בחור תאילנדי שהכירה בקיבוץ הפך טפל. לא הגימיק ניצח – אלא השיר. ככה צריכה  להיראות ולהישמע תחרות מוסיקה

עברו

גבי פוטזניק – Skyfall, תמרה ולורה – You've Got A Friend, קורלי יסמין לרוסה – "תן", שלישיית N.O.K  – Use Somebody, בני רפאל – מחרוזת, יהודה והקיסרים – מחרוזת, בתאל עזריה – All Of Me

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

3 תגובות

  1. תודה לאלוקים שיצר את היוטיוב.. אתו ניתן לשוב אל ימי התהילה של המוסיקה הישראלית וזו החוצניקית
    אל עפרה וירדנה חווה אילנית גלי עטרי שושנה דמארי… כן שושנה דמארי שבגיל כמעט שישים הקליטה את האלבום "אור" כמו היתה בת 20

  2. אמרו האודישן המושלם , אמרו שווה לחכות , שמו מלא פרסומות ובסוף עלתה לשיר בתאל הרפתנית,
    זמרת באמת לא רעה אבל שום דבר שלא שמעתי קודם , לא בטוח שיש לה את האקס פקטור

    בכלל , פרק חלש , מלא גימיקים ובלי כישרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן