שני חזן

היופי הפנימי של מלכת היופי

אקס פקטור

עם: אור פלד, עידו ואנה, סאן פדרו, לימור אזולאי, שני חזן
/5

אם את מלכת יופי, תשתדלי לא לשדר מלכת יופי, כי השופט מחפש אצלך את המניירה. פורטיס הודה שחיפש. הוא נכשל. שני חזן, מלכת יופי 2012, כבר רחוקה מהכתר ההוא. לא בטוח שהיא תגיע לכתר חדש, אבל היא נטולת מניירות. לגמרי הייתה בתוך You Lost Me של כריסטינה אגילרה. יש כאן יופי פנימי.
עידו ואנה מארגן מסיבות קריוקי, רוצה להיות שיבוט של אייל גולן. מבחינת הטווח הקולי, אולי הוא אף מטפס גבוה יותר. אבל כשהוא שר "חיים שלמים", הוא עדיין מנסה להיות יותר אייל גולן מאשר עצמו בסלסול, אפילו בהחזקת המיקרופון. למרות הכישרון – נחשפת המניירה.
דווקא בחוסר המקצועיות שלה, הצליחה הספרית לימור אזולאי, בת שלושים ותשע, ארבעה ילדים, להתחמק ממניירה בביצוע "אמא", שירו של שלומי שבת. היא הייתה כל כך רחוקה מפוזה, שהיא הצליחה להביא את עברי לידר להתרגשות מהולה בדמעות. איך הוא הגדיר את הביצוע שלה: "חוסר המקצועיות פעלה לטובתך".
יבגני דורודני, איש הרוק המטאלי, מתעקש להשתמש במניירה של קול שטן כדי לחרב את Sweet Dreams  של יוריתמיקס. נמצא לגמרי בתוך ההצגה האינפנטילית של עצמו. בתוכנית ריאליטי אי אפשר לדלג על התופעה, כמו שאי אפשר לוותר על עשיית קריקטורה מהזייפן העונה לשם אסף עומסי, שאין לו אפילו מניירה להציג. העיקר הצחוקים.

עברו: אור פלד – Arm, עידו ואנה – "חיים שלמים", צמד סאן פדרו – Message In The Bottle, הלי אטיין – Next Time, לימור אזולאי – "אמא", שני חזן – You Lost Me

וידיאו: האודישן של שני חזן

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. מלכת היופי ממש לא הרשימה אותי. סתם ילדה חמודה, עדיין משחקת אותה מלכת יופי עם השמלה הטיפשית. לפחות הייתה מגיעה עם שינוי תדמית מסוים, איזה ג'ינס משופשף וז'קט מענין, משהו. כלום. משעממת, חסרת אופי ממשי. בקיצור: ילדה. כנראה שזה מה שמחפשים היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן