קרן פלס

ים של דמעות

הכוכב הבא לאירוויזיון 2018 פרק רביעי

עם יפית קסאי, יוסי פיטוסי, חגי עטרי, רוויטל בטאשווילי, שיר צרפצי, להקת צ'ויס, ג'ואי בר, נועה בל
/5

אתם לוקחים את התוכנית ברצינות? עזבו. הכוכב הבא לאירוויזיון נהיית יותר ויותר ים של מניפולציות ודמעות. התסריטים נכתבים במדויק. קחו את הסיפור של יוסי פיטוסי, נהג משאית בן 40: לפי התסריט, רותם סלע צריכה להעליב אותו, ליצור סוג של פרובוקציה ("אתה לא נראה כמו המתמודד הטיפוסי שמגיע לכוכב הבא") ובהמשך לעלות על הבמה להתנצל. מרגישים בחיוך  השובבני שלה, שהיא משתפת פעולה עם המניפולציה מרגע שהציגו את פיטוסי כמי שמזכיר את אסף אטדג'י ועד שהעלו את אשתו (של הפיטוסי) על הבמה. יש לקוות שה"אדום" היחיד שנתן אסף אמדורסקי אינו חלק מהמניפולציה, אלא חלק מהתפיסה שלו שאומרת: "זה חלק ממחאה קטנה לאן התוכנית צריכה ללכת".
לא בטוח שהשופטים מבינים מה תפקידם? ביקורת בונה למתחרים או למצוא את הזמר/ זמרת הכי מתאימים לאירוויזיון? הראל סקעת אמר לרווית בטאשווילי, שהוא היה רוצה לראות אותה מייצגת את ישראל בעקבות הגרסה שלה ל"איסלנד" של שלמה ארצי. הסלסול שלה קנה אותו. הוא לחלוטין לא התייחס לאינטרפרטציה שלה – שינוי כמעט מוחלט של הביצוע המקורי של ארצי. לכך אין שום קשר לאירוויזיון דווקא. לעומת זאת סבר שהגרסה של להקת דה צ'וייס ל"יש זמן" של החברים של נטאשה לא מתאימה לו לאירוויזיון. למה?
דמעות: מסך ה-HD שלי נרטב מדמעותיה של קרן פלס מרגע שנראתה עליו דמותה של נועה בל, הבת המאומצת שלה. עניין השיפוט המאוזן איבד כמובן כל משמעות. נדמה לי שהאדום של אמדורסקי שוב היה  אדום של מחאה נגד שיפוט רווי דמעות. מכל מקום לגרסה היפה של נועה בל ל"יפה כלבנה" לא היה כל קשר לתחרות האירוויזיון.
את מי אני בוחר לשלוח לאירוויזיון מהפרק הרביעי? את יפית קסאי, אחותה של כברה מהפרויקט של עידן רייכל. היא עשתה את Listen  של ביונסה בביצוע הגדול על האירוויזיון. כשקרן פלס שאלה את יפית את השאלה הדי מטומטמת – "האם את דיווה" (אחרי שזו סיפרה לי כי מאזינה לשירים של דיוות), היא כנראה לא שיערה, שהיא הולכת לשמוע ממנה ביצוע ברמות של ויטני יוסטון.

יפית קסאי – Listen
יוסי פיטוסי – אם את עדיין אוהבת אותי
חגי עטרי – שאריות מעצמי
רוויטל בטאשווילי – איסלנד
שיר צרפתי – יש לי אותך
להקת צ'ויס – יש זמן
ג'ואי בר – Waves Of Stars
נועה בל – יפה כלבנה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן