קרן פלס

הבינוניות משתלטת

הכוכב הבא

עם נוי בן ברית, ז'עלוק, עדי אברהמי, שוטף 60, שי פרי, הילה בן דוד
/5

עוד זמר או להקה ששרים?  נו, באמת. זה ממש לא קורה. רמת הריגושים יורדת. הבינוניות משתלטת. מה עושים? מקדמים עוד יותר המנחים למרכז הבמה. נותנים להִשְתַטוּת של אסי עזר ורותם סלע יותר זמן מסך. לוקחים את הצלמים והטכנאים של האולפן ומציבים אותם על הבמה כלהקת "שוטף 60", מספקים להם את כל הכחולים, רוקדים איתם  ומבהירים להם, שהם "לא יהיו באף אירוויזיון" (צביקה הדר המפיק), הכל בשביל הסתלבט.
האם הסתלבט הגיע גם לשולחן השופטים? האם לחשוד בהם שהם משתפי פעולה עם קונספט הריאליטי בכוח שמנחה את התוכנית?
מתוכנית לתוכנית, מתברר כי ביקורת על היושבים בשולחן השופטים היא הכרח. יותר ויותר  נוצר הרושם, שהמתחרים הם קורבן של הפקרות בשיפוט. קרן פלס אמרה על הביצוע של נוי בן ברית ל – All About The Bass: "השיר כל כך מתאים לך", "את שרה מגניב, קוּלִית לגמרי", אבל נתנה לה אדום!
באותה קלות בלתי נסבלת לחצה פלס כחול לשלומי בן סימון ששר את "ארתור" במקצב רגאיי. מבחינתה זה היה הביצוע המושלם ביותר במבחן של קול-עניין-כריזמה בימתית. כמו מוקי והראל סקעת, גם אני לא האמנתי למשמע אוזני – לא כריזמה בימתית, לא מקוריות ולא בחירת שיר ראויה. הייתכן כי פלס היא חלק ממגמת מניפולציית הסתלבט של התוכנית?
מוקי עדין נותן להרגיש שלא הכל סתלבט: הוא שפט נכון את "ז'עלוק", הרכב שעושה פיוז'ן מרוקאי-ספרדי. בעוד אטדגי נגנב והתרפק על יומרת המזרחיות של הלהקה, הבהיר מוקי כי לא די באתניות אקזוטית מעניינת, אלא נדרש ביצוע "בוער יותר", והביצוע של הלהקה היה על גבול האנמי. לא התרומם.
אמן מוסיקה או שליח ישראל לאירוויזיון? מוקי זיהה בשי פרי "אמן" על השיר המקורי "עונת הנדידה". סקעת כינה אותו "מלח הארץ", אבל משעמם.
מוקי חש בגרסה של הילה בן דוד ל"גולדן בוי" של נדב גדג' משהו "טכני" שאינו מוביל לשום מקום. אטדגי נתן כחול כי הראש שלו באירוויזיון. הוא אינו בודק ביצוע. הוא מחפש זמר לאירוויזיון. זה ההבדל בין שופט לשופט!

השתתפו: נוי בן ברית – All About The Bass, ז'עלוק – El Marido, שלומי בן סימון – "ארתור", עדי אברהמי – "בקרקס הזה", שוטף 60 – "להציל את העולם", שי פרי – "השיר על הארץ", "עונת הנדידה", ניר קיטרו – Wrecking Ball, הילה בן דוד – "גולדן בוי"

וידיאו: שי פרי – "השיר על הארץ", "עונת הנדידה" 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן