שירי מיימון

זה מחנה אימונים?

X פקטור ישראל

עם ליקה טישצ'נקו ואנה טימופיי
/5

הם חושבים, שאנחנו לא מרגישים שעובדים עלינו? לא מאמין שהחזירו לתוכנית את הגברת עם הכלבלב. כאילו שהיא לא שמעה את ה"לא". כותב התסריט של הסדרה הוא מניפולטור בדרגה שערורייתית. לא מאמין שנתנו לברק אוגלבו, המוצמד לתוכנית על תקן פרעך, ללמוד שיר באנגלית עם המתמודד הקשיש, בני רפאל. הילד לא מכיר אות באנגלית, אבל שירי מיימון שיחקה אותה "מחנה אימונים", שלחה אותו ללמוד, ויצאה מגוחכת והזויה מהסיפור. יכול להיות שנמאס לה לשפוט עשרות מועמדים משעממים. עורכי התוכנית בחרו להראות אותה מכריזה: "אני רעבה, אני רוצה פיפי" ומתעצבנת מזבובים. כמעט הכל נראה מתוכנן וצפוי. ברור שאת יהודה קיסר ("יהודה והקיסרים") הכניסו רק משום שהאגדה הולכת לפניו ולאחר השימוש להעיף אותו. ברור שואדים נמירובסקי עם  ה"פאלו צנטרו" וה- Ex Fuck Fukctor הוא פעלול בידורי. ברור שיראו עוד פעם ועוד פעם את הדמעות של יוסי לוי, והתסכול על כך שלא הצליח לשמח את אימו, אחרי שהופרדה ממנו במסגרת האודישן שלהם כצמד.
ברור שיבליטו את כשלונו של הזמר אלי עידן ויעניקו לו זמן מסך לשחרר דברי תסכול של זמר מזרחי מופלה. והטריק הזה, כשמכריזים את שמה אנה טימופיי בין המודחים, ואז אומרים לה: "סתם, סתם סתם את מקבלת חסינות", ועוברת לשלב הבא. וזה כבר בלגן של ממש, כי התוכנית הזו של מחנה האימונים אמורה להדיח, לא להעניק חסינות. מנין זה הגיע?
וגם: ההדחה של שני קיסוס על רקע השיר הזהה לה ולדניאל יפה – (Break Free של אריאנה גרנדה), נראית עוד מניפולציה של ההפקה, מאחר שהביצוע של קיסוס היה מיוחד דווקא על רק הגרסה של דניאל יפה. מה שאומר: האמון שלי ב-X פקטור ישראל מתחיל לשאוף אל מתחת לאפס.

הביצועים של התוכנית: אנה טימופיי –  A Tousand Years ליקה טושצ'נקו On My Own טל גינת – Shake It Out

הדחות: אלי עידן, שני קיסוס, יהודה והקיסרים, סן פדרו, ברק אוגלבו, יוסי לוי.

אנה טימופיי – A Tousand Years

ליקה טישצ'נקו – On My Own

טל גינתShake It Out

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

3 תגובות

  1. שאפו כול מילה שכתבת מדוייקת בביקורתה וגם מאירה את עיננו

  2. אתה צודק – שליחתה של קיסוס החמודה הביתה ממש שערוריה. התוכנית מדורדרת לחלוטין, והאמת – שירי מימון יוצאת ממש לא טוב השנה, ממש ביצ'ית לא מפרגנת מהגיהנום, סורי. ולחשוב שאני אוהד שלה! ממש אכזבה.
    ופורטיס זה פשוט בדיחה מהלכת. האיש עילג, מביך ברמות – מה הוא עושה שם לעזאזל???
    וגם משה פרץ יוצא קטנוני ואיש קטן מאד. ממש מח של אפונה. תוסיפו את בר-נונ-אנטיטי-רפאלי, עוד חסרת אישיות בשיט, ומה אתם מקבלים? תוכנית סוג ז'.

    היחיד שעוד איכשהו מנסה להציל את המולדת הוא דווקא עיברי לידר, שהשתפר מאד משנה שעברה. הוא באמת חמוד.

  3. מסכים עם כל מילה , הגרסה הזאת מביישת את אקס פקטור המקורי , כל ההתנהלות מבישה
    בכח מחפשים את הסיפורים

    ועוד מילה , הביצוע של טל גינת היה גם אחד הביצועים הטובים אמש , ביצוע של זמרת גדולה
    וכך גם ביצועם של אוהד ועוז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן