חן אהרוני

חן אהרוני יגיע לגמר

הכוכב הבא לאירוויזיון 2018 פרק שני

בהתתפות גל יעקבי, הגר יפת, חן אהרוני
4/5

מה עושים כשהקריירה מדשדשת? מנסים עוד פעם "כוכב נולד", כלומר את פורמט ההמשך של "הכוכב הבא לאירוויזיון". את חן אהרוני ("כוכב נולד 5") התחרות עצמה אינה מעניינת, אבל הוא מאמין, שכמו חובי סטאר, הוא יגיע לאירוויזיון בליסבון, והדרך היחידה היא – להתחרות עם אנונימיים ולגבור עליהם, וזאת עם יתרון של זמר מקצועי ומוכר ונמצא הרחק ממעמד של "כוכב נולד". משחק הוגן? בריאליטי מוסיקה אין משחקים הוגנים.
ואכן, אהרוני שר את Wrecking Ball  (מיילי סיירוס) בביצוע רגשני מהוקצע כל כך, שסטטיק הגדיר את הסיטואציה במילים: "לא הייתי רוצה להיות מתמודד בתחרות הזו אחרי ביצוע כזה". הוא צדק. חן אהרוני הגיע כדי להרביץ ביצוע חיים עם כל הניסיון שצבר בעשר השנים האחרונות. הוא מכיר את המסגרת, אוהב להתחרות, וללא רק אצלנו: ב-2013 הוא הודח מאקס פקטור הבריטית. האיש מחפש בכל מחיר תהילת עולם.
השופט אסף אמדורסקי היסס עם ה"כחול" שלו, למרות שהביצוע של אהרוני הרגיש לו לדבריו  כמו … ג'ורג' מייקל. אז מה גרם לו להסס? אמדורסקי חוטא בחטא של אי יכולת לנסח התרשמות. הוא פטר את עצמו ב"לא היית מדהים". אז איך ההשוואה לג'ורג' מייקל? משהו הציק לו בביצוע של אהרוני, אבל הוא לא ירד לרזולוציות, ולבסוף נכנע לדעת השופטים שלצידו ולחץ כחול. האם אמדורסקי כבר משחק את דימוי "השופט הקשוח"? זה מה שקרה לו עם הגר יפת, כאשר לחץ אדום כמעט בלי לשמוע אותה שרה "אהבה כזו" (עידן רייכל זהבה בן), כאשר בהמשך התברר שיש כאן כישרון של ממש. טוב יעשה אמדורסקי אם היה משתחרר מהדימוי המיוחס לו, וישפוט מועמדים כפי ששופט צריך לשפוט – לגופו של עניין ובלי להיחפז.
האם יש לאהרוני מתחרים? גל יעקבי בן 18.5 הפתיע בגדול בגרסה ל – When I Was Your Man של ברונו מארס. הבחור המתרגש הזכיר את נדב גדג', ואפילו נשמע טוב ממנו בצבע הקולי, ביכולת לשיר טבעי, חופשי. עדיין הוא צריך לעבור כברת דרך כדי להתמקצע מול המצלמות. מעניין לאן זה הולך?
והערה לסיום לקרן פלס? לא פעם ראשונה שהיא מנסחת את ה"כחול" שלך בניסוח לוקאל פטריוטי ארכאי וטרחני. להגר יפת אמרה פלס: "את החומר הישראלי המרגש שאני אישית הייתי רוצה שייסע לייצג אותי באירוויזיון". זו אינה הפעם הראשונה שפלס מחפשת "ייצוג אישי לישראל". הייתי  מציע לפלס לרדת מהדביקות הפטריוטית החלולה הזו. אין  כאן עניין אישי ואפילו לא "ישראלי" בתחרות פופ קוסמופוליטית. מי שצריך לייצג את ישראל הוא מי שיש לו הסיכויים הטובים ביותר להגיע ללב הקונצנזוס האירופאי.

גל יעקבי בן  18.5 – When I Was Your Man
הגר יפת בת 17 – "אהבה כזו"
חן אהרוני בן 27 – Wrecking Ball

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן