ליידי גאגא lady-gaga-joanne

Joanne

ליידי גאגא

הליקון
4/5

מה מצפים מליידי גאגא? שהיא תמציא עצמה מחדש? שתישאר גאגא? היא ממציאה עצמה כל הזמן מחדש. רצינו אותה זמרת ג'אז וקיבלנו. פתאום זו היתה גאגא שחוברת לזמר ג'אז קשיש (טוני בנט) ועושה איתו אלבום – Cheek to Cheek. אין לה בעיה לחזור לפופ, ובגדול.
פופ? קחו 11 שירים ועוד 3 בגרסת הבונוס כדי להבין שגאגא לא חייבת להמציא משהו חדש כדי להישאר אחת ויחידה. הקול, האנרגיות – חזקים מאי פעם. קחו שירים כמו A-Yo, Sinner's Prayer , הבלדה Joanne כמו גם  Come To Mama והשיר האמוציונאלי-דרמטי – Angel Down כדי להבין כמה ורסטילית היא אמנית הפופ הזו. למעשה – השחקנית הגדולה של שיריה. ובאלבום הזה אין גימיקים. זו ליידי גאגא שיודעת לספר בעוצמות את הסיפורים והמחשבות שלה. זו האישה המאמינה ששואלת: "איפה המנהיגים שלנו?" כשהיא שרה על טרייבון מרטין, הנער השחור מפלורידה שנרצח ע"י ג'ורג' זימרמן –  כי לבש קפוצ'ון "מחשיד"

I'm a believer, it's a trial
Foolish and weaker, oh, oh, oh
I'd rather save an angel down
I'm a believer, it's chaos
Where are our leaders? Oh, oh, oh
I'd rather save an angel down

את Million Reasons היא כתבה עם יוצרת-זמרת הקאנטרי הילרי לינדסי. לא שהיא הופכת לזמרת קאנטרי, אבל זוהי עוד דוגמא ליכולת שלה לעבור מז'אנר לז'אנר ולהישאר ליידי גאגא, זמרת נשמה ששרה- "נתתי לי מיליון סיבות לעזוב, אבל אני זקוקה לסיבה אחת להישאר". בשיר הפתיחה האוטוביוגראפי Diamond Heart היא רוקרית בנוסחים של ספרינגסטין.  ובהמשך בקונטקסט בביוגרפי היא שרה ברגש בלדה עצובה על דודתה ג'ואן . צד אחר – Dancing in Circles, שיר בקצב פופ לטיני ו – Hey Girl בדואט עם פלורנס וולש בסאונד סול-פאנק.
מבחינת ליידי גאגא – מודרניות היא אכן היכולת לקפוץ מסגנון לסגנון בהפקות מלוטשות, כשהיא סומכת בצדק על הביצועים הקוליים שלה, מתוחכמת בכישרון לחבר בין ישן לחדש, והיא יודעת להסיר את כל הכובעים והמסכות ולהיות עצמה כשמדובר במוסיקה ובשירים.

  1. Diamond Heart
    2. A-Yo
    3. Joanne
    4. John Wayne
    5. Dancin’ In Circles
    6. Perfect Illusion
    7. Million Reasons
    8. Sinner’s Prayer
    9. Come To Mama
    10. Hey Girl ft. Florence Welch
    11. Angel Down

Joanne deluxe edition songs:

  1. Grigio Girls
    13. Just Another Day
    14. Angel Down (Work Tape)

וידיאו: Lady Gaga – Perfect Illusion

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן