מוש בן ארי - הלאה מכאן

הלאה מכאן

מוש בן ארי

מילים ולחן: יאיא כהן אהרונוב עיבוד: יאיא כהן אהרונוב ומוש בן ארי הפקה מוסיקלית: יאיא כהן אהרונוב
4.5/5

אני אוהב את הפשטות של מוש בן ארי. יש בשירה שלו זרימה יפה, טבעיות אותנטית. הוא אינו  מחפש להיות משהו "בכוח", לא מזרחי, לא מערבי. טוב לו להיות באיזשהו צומת שאינו מחייב אותו להצהיר על סגנון. נדמה לי שהפעם הוא עשה עוד צעד להיות קרוב אל עצמו באמצעות יאיא כהן אהרונוב, האיש של "הדג", שהופך יותר ויותר יוצר משמעותי במרחב המוסיקלי המקומי. השיר עוסק בשאלת ה"המה הלאה?" אני יודע מנין באתי, אבל לאן אני הולך מכאן. מה בדיוק אני מחפש בהמשך הדרך. אפשר להמשיך את קו המחשבה הזה באוריינטציה פילוסופית כזו או אחרת.  אפשר לבחור להתענג על המנגינה, בביצוע של מוש, בחלוקה הנכונה של האנרגיות התחושתיות, טון מלנכולי לייט, נגיעות אינסטרומנטליות אוריינטליות בלי דרמות גדולות. זה נשמע הבית שלו, החממה, עץ נטוע באדמה.
נ.ב. הקליפ של רפאל קדישון אוונגרדי יותר מהשיר בתסריט ביזארי של אנשים שרצים למקום כלשהו משליכים מזוודות. נראה כאילו הם בבריחה מוטרפת ממשהו. האם זו הייתה כוונת המשורר? אבל בקליפים כמו בקליפים – לא תמיד קיימת תאימות בין השיר לסרטון.

מחפש את הבית את החממה/ להיות כעץ באדמה/ מחפש את הבשר החשוף בין העצמות/ למצוא את המקום למצוץ את הפירות/ מחפש את המעיין את ההתחלה/ להיות קפוא למדורה/ מחפש את השביל בין המחלפים/ להתפשט לחתוך את החוטיםהלאה הלאה מכאן/ לאן לאן לאן/ הלאה הלאה מכאן/ לאן אפנה, הלאה מכאןמחפש את השקט את הקצה המנהרה/ להיות ינשוף באפלה/ מחפש את החיבור לחשמל אל ההשראה/ להתעופף/ לפרוץ את הקופסה/ מחפש את הזהב את הנחלה/ להיות העוגן לספינה/ מחפש את המפתח לדלת הנכונה/ להתנפץ ברסיסי תרועה
הלאה הלאה מכאן/ לאן לאן לאן/ הלאה הלאה מכאן/ לאן אפנה
לחפש תשובות בציציות/ בניירות גלגול/ בצילה של הרוח/ אצל השכן ממול/ הולך על החוף/ לא רואה את הים/ הלאה מכאן
הלאה הלאה מכאן/ לאן לאן לאן/ הלאה הלאה מכאן/ לאן אפנה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן