עברי לידר אקס פקטור

עברי לידר השופט המבוגר האחראי

אקס פקטור פרק חמישי

3.5/5

עברי לידר מאבחן ירידה ברמת השופטים שלידו. מעולם לא קיבלנו דו"ח על השופטים, וביקורת שמגיעה מ"מבוגר אחראי" בתוכם – מתקבלת באהדה. עברי לידר היה מי שזיהה את הצבע הייחודי של ליאל ריינפלד ב – How To Save A Life, למרות שהאודישן שלה היה חלש. בזכותו עבר שלב. במקום להשקיע בוויכוח מתי להתחתן ומתי לעשות ילדים, רצוי שהשופטים יתרכזו בדבר העיקרי שלשמו כינסו אותם – מקצועיות בשיפוט.
עברי לידר איבחן גם את הביצוע החובבני של הדר פרג'ון, שניסתה ראפ על שיר מקורי – "אל תצאי עם גולש". הוא הגדיר ההופעה והחרוזים של הבחורה מלאת האנרגיה והביטחון כמתאימה למסיבה שעושים למישהו במקום העבודה. סאבלימנל העביר אותה בזכות ה – flow שלה (משהו כמו – זרימה) ושכנע את משה פרץ להצטרף אליו פרץ שהיסס, נענה בקלות יתרה.
המגמה להכניס נשים מבוגרת/ זקנות היא חלק מההתחנפות ה"פלורליסטית" של מפיקי התוכנית. אולי המקרה של רוז מפיח איזושהי רוח גבית במגמה הזו, אבל ההערכה היא שחואניטה כהן היא ג'סטה נחמדה, הגם שהביצוע שלה ל – The Man I Love סטנדרט ג'אז, היה בינוני.
נכון שסיפורים טראגיים כמו זה חננאל אוחנה שאיבד שני אחים – האחרון באסון הכינרת – הם לחם לתוכנית ריאליטי מוסיקה, אלא שהפעם , למרות הדמעות והרגשות הגואים, הוא הקרין אישיות מיוחדת בביצוע מלא רגש וגם עמד מאחורי אמירה – שהשיר מוקדש במלוא הכוונה לאח שתמך בו כזמר. סוג של הגשמת צוואה. גם כאן עברי לידר לא שכח שהוא שופט. הוא הבין כי בלתי ניתן לנתק את השיר מהאירוע, אבל הסביר לאוחנה כי בשלבים הבאים, יצטרך להתנתק מהטראומה ולהתמקצע.

הביצוע המהוקצע של הפרק: הברינקס – "שרוטים"

ליאל ריינפלד – How To Save Life
הברינקס – "שרוטים"
אוראל רוזנבאום דנטלסקי – "סופי"
אילנה אליה – "אי דיל" (כורדית)
גיא יהוד – "מנגינה"
טומי גבאי – Piece By Piece
חואניטה כהן – The Man I Love
הדר פרג'ון – "אל תצאי עם גולש"
חננאל אוחנה – "על משכבי"

האודישן של חננאל אוחנה

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן