עומר מושקוביץ - קל להתאהב בי

קל להתאהב בי

עומר מושקוביץ

מילים ולחן: עומר מושקוביץ עיבוד: תמיר גורדין, מתן אגוזי ועומר מושקוביץ הפקה מוזיקלית: עומר מושקוביץ
4.5/5

עומר מושקוביץ שרה וידוי כואב על דעיכת  האהבה. הקלות שבה מתאהבים, הקלקול שבא אחרי, גם היופי שדוהה. האפשרויות: "לגסוס לאט ביחד/ או למות לבד בבת אחת". מושקוביץ קרובה מאוד לעצמה. במקצב האיטי הזה היא שרה את ההכרה שמשהו לא עובד אצלה ביחסים בינה ובינו. מיוחד המעבר בין השירה המהורהרת משהו למבע הדרמטי. טון הדכדוך הוא סיסמוגרף הרושם במדויק את גלי התחושות. העיבוד וההפקה עוטפים אותה בצליל אווירה פונקציונאלי. קל להתאהב בשיר הכאב הזה.

קל להתאהב בי/ קשה לאהוב אותי/ לאורך זמן/ הכול נהיה מקולקל/ וקל לקחת לי/ את כל מה שאוכל לתת/ לא אדע אם רצית/ כשהכרת באמת
קל להתרגל אל היופי כשהוא קיים/ עם הזמן הוא דוהה/ גם אם לא השתנה בכלל
עכשיו נותר/ לגסוס לאט ביחד/ או למות לבד בבת אחת
קל להתאהב  בי/ קשה לאהוב אותי/ עם הזמן הדמעות שלי/ הן ברז מקולקל/ וקל לקחת לי/ את כל מה שארצה לתת/ עד שלא אכיר כבר את עצמי באמת

עומר מושקוביץ על הקליפ

״כתבתי את השיר מיד אחרי שנפרדתי מבן זוג שגרתי אתו. פרקנו בית והרגשתי שממש איבדתי את האמון שלי בזוגיות, באהבה, בחיים משותפים. אז ברור שידעתי שמה שאני רוצה לצלם בקליפ שלי- זה חתונה! רציתי להציג משהו מנוגד לחלוטין למילים של השיר ולשאול שאלות לגבי הטאבו הזה. אז החלטתי להפיק חתונה. התקשרתי לעשרות אולמות ומפיקים״, מספרת עומר, ״כולם אמרו לי ׳סבבה – זה הויז'ן שלך? כדי להרים חתונה שתראה טוב המחיר מתחיל בערך מ-50 אלף שקלים, וזה אחרי שאת מגייסת את כל צוות שלך בהתנדבות׳. הבנתי שאני צריכה לוותר.
״אבל הימים עברו ולא השתחררתי מהרעיון. אז החלטתי פשוט להתגנב לחתונות אמתיות ולצלם שם. התקשרתי למלא אנשים שאמורים להתחתן בקרוב, וניסיתי לשכנע אותם בעצם להרוס להם את היום הכי חשוב בחיים שלהם. לא ממש ראיתי בעיניים, אני מודה. מתוך עשרות, הצלחתי לשכנע שני זוגות להתגנב פנימה ביום שלהם. הכל כמובן לא היה יוצא אם לא היה חיבור אמתי בין הבמאית-צלמת-עורכת ענת מלץ הגאון וביני. זאת הייתה חוויה שלא אשכח בחיים. זה היה קורע מצחוק. התאבדתי על זה. התיישבתי ליד אנשים שאני לא מכירה בשולחן, והתחלתי לזמזם את השיר שלי בתקווה שהם לא יקלטו שאני חייזר. אבל חלק קלטו שאני חייזר והיה קצת לא נעים אבל הרוב היו שיכורים ושמחים אז לא הפריע להם שאני מדברת לעצמי. אחרי שכבר הקליפ היה מוכן פחדתי פחד מוות לשלוח לזוגות. הייתי בטוחה שהם יגידו שזה בוטה ומוגזם ויבקשו ממני לא לפרסם את זה. אבל כולם ממש אהבו את זה. הכלה הכי מגניבה שפגשתי בחיים פשוט שלחה לי הודעה מרגשת שהיא על סף דמעות. זה הרגיש כאילו הבלתי אפשרי קרה. וזה מדהים שהצלחתי להגשים את החזון המקורי ולא התפשרתי על משהו אחר".

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן