שי נחייסי - אם אמצא

אם אמצא

שי נחייסי

מילים לחן: שי נחייסי הפקה מוזיקלית: קובי פרחי
3.5/5

"אם אמצא מנוח לזכור", לזכור את מה?  מה עומד מאחורי המשפט? יגידו שבשירה, אתה משאיר מקום לדמיון, אם אינך קורא את הקומוניקט שהועבר לעיתונאי. "פעם רציתי רק ללכת עכשיו להישאר" – למה מתכוון המשורר? ומדוע הוא מבקש אותה ללמד אותו ליפול? תן לרגש לרוץ במקומך. רוצים את מה שמבהיר הדף לתקשורת?
"השיר נכתב בהשפעת עברו של שי כילד שגדל במציאות קשה בה הבית מתפרק לו מול עיניו . מערכת היחסים של הוריו הרסנית והוא נאלץ להתבגר במהירות ולתפוס מקום של המבוגר האחראי. עכשיו בין המגננות , הוא מנסה לייצר מציאות חדשה , בית נכון ובריא, אהבה ושלווה" יפה, אבל מה לעשות שהמאזין ברדיו לא מקבל קומוניקטים. לא כל סינגר רגיש, הוא סונגרייטר מוכשר.
לפחות לפי המוסיקה, שי נחייסי מצליח לשדר את תוגת אהבתו בשירה רגשנית ברמת אמינות גבוהה בעיבוד אורינטאלי-אלקטרוני יפה, בתוספת קול נשי שמעצים את הדרמה התחושתית.

אם אמצא מנוח לזכור/ נאהב אך לא בכח/ על הבית נשמור/ כשהשמש מלטפת אני לא חושב/ רק דקה של שקט אחר כך נתלבט
יש לרגע שנים/ וזה הכי חזק שיש/ מביטות עיניים ולב/ הנה את מחייכת/ מעירה לי את היום/ ברגעים כאלה/ לא רוצה להיות בשום מקום אחר/ פעם רציתי רק ללכת עכשיו רק להישאר/ בימים כמו אלה אני לא רוצה שהרגע יגמר
איך את יודעת לאהוב/ משאירה אותי קרוב/ תלמדי אותי ליפול/ הנה את מחייכת/ מעירה לי את היום/ ברגעים כאלה/ לא רוצה להיות בשום מקום אחר/ כשאת מתאהבת אני רק רוצה להישאר/ פעם רציתי ללכת עכשיו רק להישאר/ בימים כמו אלה אני לא רוצה שהרגע יגמר/ מי רוצה להיות גדול?/ תלמדי אותי ליפול…

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן