ארט גרפונקל - מסיבת עיתונאים בישראל

בישראל

ארט גרפונקל

מסיבת עיתונאים מלון "דן" ת"א
/5

לא תכניסו את ארט גרפונקל לשום פינה שהוא לא רוצה להיכנס אליה. הוא לא היה נתון לשום לחץ פוליטי. הוא לא יתייחס לשאלת החרם על ישראל, הוא גם לא ירצה להרחיב בנושא סיימון וגרפונקל, הצמד המצליח ביותר בתולדות המוסיקה, אחרי הראיונות שבהם כינה אותו בין השאר "אידיוט". דברו איתו על יהדותו, ואיך בית הכנסת השפיע על המוסיקה שלו. תזכירו לו שהוא מולטי-טלנט, פעם מורה למתמטיקה, והוא יתמוגג, הוא תמיד מתבונן באדם כמכלול.
אל תדברו איתו על תעשיית המוסיקה, כי לא ברור לו איך הכל עובד עכשיו. אל תדברו אתו על מוסיקה אלקטרונית עכשווית, כי הוא לא מבין בזה. דברו אתו על בנו הזמר, שיעלה על הבמה בהופעה ביום רביעי באיצטדיון בלומפילד. הוא בטוח שהוא הרבה יותר טוב ממנו. בכלל, בגיל 73, אחרי הטראומה של אבדן קולו, ולמרות שאיבד את תלתליו הבלונדיים, החיים נראים לארט גרפונקל לגמרי נפלאים, גם בלי פול סיימון. הטווח הקולי חזר אליו, סוני מוציאה אלבום אוסף משיריו. הוא אפילו ממליץ על שירים אחדים, שאולי לא שמנו לב אליהם.
דברו אתו על דברים טובים. הנישואין המוצלחים שלו, הילדים הנפלאים. דברו איתו על רומנטיקה. הרופאים הודיעו לו שהוא בסדר. את הטסט על קולו עשה במועדונים קטנים. עכשיו הוא מגיע לאצטדיון. ארט גרפונקל שבעים ושלוש באצטדיון כדורגל? נו, באמת, לאונרד כהן עושה את זה בגיל 80, דברו איתו על גיל 80. 73 קטן עליו.

צילום: מרגלית חרסונסקי

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן