בריאן אדאמס - Get Up

Get Up

בריאן אדמס

4/5

מתחיל ברוקנרול מסורתי – You Belong to Me. אנחנו מוזמנים למסיבה נוסטלגית.  גם ההמשך הוא מתכונת הבסיס של פעם ב- Go Down Rockin'. אבל אז מגיע צליל מוכר  מ… ELO, בשיר We Did It All כדי להזכיר לנו, שג'ף ליין, היה אתו לכל אורך העבודה  כמפיק האלבום הזה. גם השיר Don't Even Try  נשמע כחיבור ל "תזמורת אורות החשמל". על מגמת הרטרו פופ הזו מישהו כתב שבריאן אדאמס כבר פוזל לחג המולד.
Get Up יוצא 5 שנים אחרי Eleven. נושבות בו רוחות געגועים עזות לרוקנרול של האתמול. תקשיבו  ל – That's Rock and Roll. בריאן אדאמס מגיע עד הבסיס של שנות החמישים-שישים. האלבום מחזיר את הרוקר גם לג'ים ואלאנס, אחד מכותבי להיטיו הבולטים (מי שיצר להיטים כמו Heaven ו – Run To You).
אדמס לא יעשה חשבון למבקרים שטוענים שהוא חותר יותר ויותר ל – radio-friendly rock. להם הוא מקדיש את הרוקאבילי הקשיח של Thunderbolt, שיש בו בין השאר הצדעה לרולינג סטונס של פעם. אבל גם געגועים לביטלס ב – Don't Even Try, באקורדים בהרמוניה. זהו החלק האחרון של האלבום, שבו עובר אדאמס לגיטרה אקוסטית בודדת. גם המנגינה של We Did It All נמצאת באזורי הביטלס מודגשת ע"י העיבוד האקוסטי למהדרין. לפני כן ב – Brand New Day, חוזרים לבריאן אדאמס של רוק contemporary, שיר גיטרות מצוין שנשמע אוטוביוגרפי. מספר על הקנדי הצעיר שעוזב את ביתו בקרון רכבת משא בדרכו לעיר הגדולה לחפש הצלחה. בסך הכל, למרות כל הקלישאות, מצליח אדאמס באלבום הזה לעשות ביקור נוסטלגי מוצלח במחוזות Summer Of ’69. שלו. הישן והטוב – מלודיה קליטה גיטרה-בס-תופים כמו שהוא אוהב, והוא נשמע לגמרי בריאן אדאמס, נאמן לעצמו.

1. You Belong to Me
2. Go Down Rockin'
3. We Did It All
4. That's Rock and Roll
5. Don't Even Try
6. Do What Ya Gotta Do
7. Thunderbolt
8. Yesterday Was Just a Dream
9. Brand New Day
10. Don't Even Try
11. We Did It All
12. You Belong to Me
13. Brand New Day

וידיאו: You Belong To Me

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן