מבצע שימור החוסן

שלמה ארצי

נובמבר 2015
/5

מה שלום שלמה ארצי? אלבום חדש באופק? תחפשו בנרות. אבל השבוע קיבלנו ממנו אות חיים. ארצי שלח קליפ פרומו של שלוש וחצי דקות שמסכם את הופעות קיץ 15. מה שנה משנתיים? – ממש כלום. מצד שני, מציינת ההודעה – כל הכרטיסים להופעות סיבוב חורף 2015-16 שלו נמכרו. גם סיבוב הקיץ של 2016 לא יסבול כנראה מירידה בקהל. תתארו לכם מצב שארצי אינו ממלא קיסריה.
בקליפ שצילם ירון שילון, רואים פרצופים צעירים נלהבים. קהל רוקד, קהל שר, קהל מאושר. קליפ שכולו צעירים חוגגים בהופעות הקיץ האחרונות של שלמה ארצי. בני שמונה עשרה-עשרים וחמש מקסימום. בני הארבעים לא קיימים בקליפ הזה, שלא לדבר על הדור של שלמה ארצי, שעבר כבר את השישים וחמש.
הוא מגיש מיקרופון לאחת ממעריצותיו הצעירות, וזו צועקת: "שלמה, אני אנג'לה שוקרון נבראתי לך!" כולה אושר אדיר. כן, ממש מכריזה המעריצה – נולדתי בשבילך. האם ארצי עדיין נפעם מגילויי הערצה כאלה? מרגש-מביך-מפחיד? האם זוהי שגרה?
אם זו הייתה שגרה, הקליפ הזה, ככל כנראה, לא היה יוצא. האם שלמה ארצי אינו שקט. חושש שזרי ההצלחה שלו עלולים לנבול?
תשובה אפשרית: על שימור הצלחה צריכים לעבוד גם אם אתה שלמה ארצי בשיא ההצלחה. הרי את המשוכנעים הוותיקים שממשיכים להגיע להופעותיו – כבר אין צורך לשכנע. הם כבר חטפו את כל הכרטיסים להופעות החורף. ארצי מפנה את הקליפ לצאצאים ואוטוטו גם לנכדיהם. הקליפ הזה הוא חלק ממבצע חורף 2015 לשימור-חיזוק החוסן.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן