Coldplay - Head Full Of Dreams

A Head Full of Dreams

קולדפליי

לב גרופ מדיה
4/5

העטיפה הקליידוסקופית  מעידה על תכולתה. אחרי סיפורי הרפאים של Ghost Stories של השנה שעברה, מגיע  "ראש מלא החלומות", השביעי של הלהקה, אלבום אווירה, מתוזמר בעזרתם של המפיק הנורבגי סטארגייט והמפיק הותיק ריק סימפסון. קולדפליי משנה צבעים.
הצליל באלבום השביעי אקלקטי, נטול כיוון ז'אנרי. הוא נע מאמביינט הרמוני ועד דיסקו ב – Adventure of a Lifetime והצליל הרומנטי של Amazing Day במקצב שלושה רבעים, שמגלה לנו  משהו חדש על החיים – Life has a beautiful crazy design.
יש כאן רשימת אורחים על גבול ההפתעה – ביונסה, נואל גאלגר, טוב לו, מרי קלייטון, גווינת' פאלטרו (בת זוגו) שכמעט אינה מורידה ואינה מעלה. Kaleidoscope הוא שיר מעורר סקרנות לא רק בשל סימפול קולו של ברק אובמה, אלא בזכות קולו של המשורר האמריקני קולמן ברקס, הקורא תרגום שלו לשיר של המשורר הסופי המיסטי רומי על הקיום האנושי כמלון אורחים.
בין האורחים כאמור – ביונסה בשיר Hymn For The Weekend שתורמת את קולה בהרמוניה במסגרת הפקה ריתם נ' בלוזית עשירה, וקולו של כריס מרטין שנמתח עד פלסט, כשהוא עובר ממצב של “low and hurt” ל – “drunk and high”. שיר שכולו אופטימיות: "Oh, angel sent from up above / You know you make my world light up"
קולה של גווינת' פאלטרו נמצא ברקע  בלדת הפסנתר הרגשנית  Everglow העוסקת באהבה ובהערצה שעשויים להציל מערכת יחסים.
האזנה שניה לאלבום תחזק את התחושה שקולדפליי אינה מחפשת קו סגנוני, אלא שירים בהפקות מוסיקליות  מרשימות שמבטאים תחושת התרוממות רוח. המתוק המלנכולי שאין בו טיפת מר.

Heads Full Of Dreams, Birds, Hymn For The Weekend, Everglow, Adventure of a Lifetime, Fun featuring Tove Lo, Kaleidoscope, Army of One, Amazing Day, Colour Spectrum, Up&Up

הרכב: כריס מרטין, ג'וני בקלנד, גאי ברימן, וי צ'מפיון

וידיאו: Adventure Of Lifetime

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן