Banks - The Altar

The Altar

בנקס

הליקון
4/5

שלושה עשר שירים הם מסכת מורכבת של מחשבות ותחושות הנובעות מאהבה מסובכת, שיש בה בגידה, ספק עצמי ועוד תסכולים. Banks מרחיבה את גבולות היצירה למקומות לא צפויים. תזכורת:  Jillian Rose Banks של Goddess משנת 2014 היה אחד האלבומים המיוחדים שיצאו באותה שנה. זמרת הפופ בת ה-28 נשמעה זמרת יוצרת ממדרגה ראשונה בחיבור של סינתיסייזרים וריתם נ' בלוז. השירים שלה מביעים פגיעות אישית אותנטית.
The Altar הוא המשך לאלבומה הקודם בטונים האפלים, במוסיקה הטעונה באנרגיות, בצליל האלקטרוני הנשמע חלק בלתי נפרד מהמוסיקה שלה. היא נשמעת אמינה מאוד כשהיא שרה “I fuck with myself more than anybody else” בשיר 'Fuck with Myself'. היא מיוחדת ביכולת שלה לחשוף עצמה עירומה מבפנים.
כל 13 השירים נשמעים כיומן מוסיקלי אותנטי של וידויים. בשיר  'Love Sick' היא מביעה כמיהה משכנעת לאהבה,  “Trainwreck היא ביקורת עצמית על יחסים שהשתבשו. לא בכל השירים היא מצטיירת כדמות קורבנית. ב -'Weaker Girl', היא מלגלגת על מאהב לשעבר, ואומרת כי עליו למצוא לעצמו "נערה חלשה יותר" מאשר “bad motherfucker”. השירים ככלל מייצגים את הראייה (מחשבות/ תחושות) השלמה שלה באשר למערכות יחסים. מוסיקלית, בנקס אינה מתהדרת בטווח קולי אלא סומכת יותר על ההפקה המוסיקלית, שתאיר את עולמה האומנותי בצלילים אפלוליים-מסתוריים. אלבום של יוצרת מסוג אחר בתעשייה רווית זמרים וזמרות מתועשים, שמתחקים אחרי הרוחות האחרונות המנשבות מרשימות השירים המועדפות של תחנות הרדיו.

  1. "Gemini Feed"
  2. "Fuck With Myself"
  3. "Lovesick"
  4. "Mind Games"
  5. "Trainwreck"
  6. "This Is Not About Us"
  7. "Weaker Girl"
  8. "Mother Earth"
  9. "Judas"
  10. "Haunt"
  11. "Poltergeist"
  12. "To The Hilt"
  13. "27 Hours"

BANKS – Gemini Feed

BANKS – Fuck With Myself

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן