The Chainsmokers Memories

Memories…Do Not Open

הצ'יינסמוקרס

אן.אם.סי
3.5/5

כשדרו טאגארט Drew Taggart ואלכס פול Alex Pall הוציאו את #SELFIE בדצמבר 2013, הם היו צמד קנדי אנונימי שניסו לפרוץ דרך לסצנת ה – EDM. השיר אמר משהו שנפוץ ברשת החברתית, שנשים יותר שחצניות גברים. זה עבד. החשש היה שכמו להיטים ויראליים – כל השירים הבאים של הצמד יעמדו בצילו של הנ"ל. התחזית הזו הוכחה כלא נכונה. נוסחת הפופ רוק ביט בקצב מידטמפו עם קריצות לרחובות הדאנס הוכחה כאפקטיבית. לצ'יינסמוקרס היו כל הכלים לעשות את זה. הם השתמשו בהם לכל אורך הדרך.
הביקורת הרווחת על הצ'יינסמוקרס אומרת – שאין להם למעשה מה לומר בשירים. הנושא הכללי של השיר מתחבר עם כמה שירים אחרים .
“You know, I’m sorry, I won’t make it to your party” – "אני מצטער שלא אוכל להגיע למסיבה שלך".  זה מה שיש לצמד אלכס פל ואנדרו טגארט לספר בעוד טקסט ששורבט לצורך המוסיקה הרומנטית (The One)   מלודית, הם מצליחים להמציא משהו חדש לחבר צליל אקוסטי (פסנתר) לצליל EDM ואפילו להשחיל הרמוניות קוליות. הבעיה שהחדש הזה הופך במהלך ההאזנה לממוחזר עד לעייפה.
הצ'יינסמוקרס יודעים עם מי לשתף פעולה. הם פנו בלי שום עכבות ללהקה המצליחה בעולם. הם הבינו כי כריס מרטין וקולדפליי יביאו אותם לאצטדיוני ענק, אחרת מה הסיבה לשיר כמו –Something Just Like This  הנשמע משהו חם וכל כך בטוח, שאתה חש סוג של מניפולציה, איזושהי המשכיות בטוחה של הצמד והלהקה גם יחד, הגם ששניהם כבר לא צריכים להוכיח כי הם מסוגלים לייצר להיטים גדולים, בטח לא כריס מרטין ושות' שנמצאים בפסגת עולם ההצלחה.
הקלילות הנסבלת/ בלתי נסבלת (מחק את המיותר) של צמד הדי-ג'אים מניו-יורק. זה קליט, זה סוחף, אבל מלא קלישאות גם בשירת הזמרים, מוסיקה מהסוג שמענגת בשמיעה על הכביש, אבל מתפוגגת ונשכחת בסוף הנסיעה.  Paris הוא דוגמא לקסם המתאייד.
הביקורת יכולה לומר את דברה. בינתיים, למרות הביקורת הם נושפים חזק בעורפו של אד שירן עם אמביציה חסרת מעצורים למכור, וכשהציבור קונה, הביקורת יכולה להמשיך לקפוץ להם.

The One 1.
2. Break Up Every Night
3. Bloodstream
4. Don't Say ft. Emily Warren
5. Something Just Like This (with Coldplay)
6. My Type ft. Emily Warren
7. It Won't Kill Ya ft. Louane
8. Paris
9. Honest
10. Wake Up Alone ft. Jhené Aiko
11. Young
12. Last Day Alive ft. Florida Georgia Lineuhshtu

וידיאו: Paris

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן