מסיבת עיתונאים

כריס קורנל

0/5

שעות לפני ההופעה מתייצב כריס קורנל אל מול המצלמות והמקרופונים. "ירדת כבר לביץ'" שאלה מישהי, שהייתה מוכנה להנחותו מיד לשם. כריס קורנל צחק. אמר לה שהוא בכלל לא ידע שהוא מגיע למלון עם ביץ'. רק בבוקר ראה שיש מתחתיו נייס ביץ'.
האם הוא מכיר את המוסיקה של משינה שתחמם אותו? גם הפעם חייך נימוסית. "שמעתי את השם. לא שמעתי את המוסיקה". העיתונאי מציע לו לבוא להקשיב. קורנל אולי יעדיף להישאר על הביץ' עד ההופעה.
מה שבטוח: קורנל מעדיף להמליץ על להקה שמחממת אותו בארה"ב. בסוף הוא נזכר שלא ענה לשדרית 106FM לשאלה על המסרים בשיריו. לא יכול להיות שהעיתונאית תישאר בלי תשובה.
מסיבת עיתונאים עם כוכב רוק. יש כוכבים משועממים שמתנהגים יפה. קורנל, יפה המראה, (יליד סיאטל 1964, סאונדגרדן, טמפל אופ דה דוג, אודיוסלייב, אמן סולו) לא יוצא מגדרו נוכח ההחנפות שנשלחות לעברו, אבל הוא מספיק מנומס לענות יפה על השאלות הנוגעות ליהדותו.למה דחוף לעיתונאי ישראלי להבין כמה היפיוף הוא גם יהודי כפי שקרא בויקיפדיה כשהתכונן למפגש (זה נכון, מצד אימו!). נו, ידענו שהוא "משלנו". כישרון כזה עובר בגנים. 
קורנל בטח צוחק בלב. ווט דה פאק. טוב שהם לא שאלו אותי אם עשיתי ברית מילה… האם ידע שבמדינת היהודים לא כולם מנומסים?
האם בחר איפה לטייל? נו, באמת. הבנאדם הגיע אתמול באיחור, הערב מופע. עיזבו אותו מטיולים בארץ הקודש. מה לטייל.
מסיבת עיתונאים עם כוכב רוק. אבל שאלו גם מוסיקה. אמר מה שאמר. ומה עם הסט-ליסט להערב? לא סט ולא ליסט. זה קורה אצלו בדרך כלל ברגע האחרון. אוהב הפתעות, כריס. גם להפתיע את עצמו.

כריס קורנל – ההופעה

כריס קורנל מסיבת עיתונאים יוני 2009

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן