לימוד נגינה בפסנתר וגיטרה
swf
חיפוש מתקדם
לימוד נגינה בפסנתר וגיטרה
DVD
The Voice - דה וויס
אוספים
אקס פקטור ישראל
אתרי מוסיקה
ביקורת מוסיקה
דאנס, אלקטרונית, טריפ-הופ
האזנה קלה למוסיקה
האלבומים הגדולים
הופעות חו"ל
הכוכב הבא
השירים הכי יפים
וידאו
חשיפת אמנים
טרום מופע
כמעט קלאסי
כרטיסים להופעות
מה נשמע
מוזיקה
מוסיקה
מוסיקה אמביינט, צ'יל, לאונג', ניו-אייג'
מוסיקה בלוז
מוסיקה ג'אז
מוסיקה ג'אז לייב
מוסיקה הופעות
מוסיקה היפ הופ, ראפ
מוסיקה יוונית
מוסיקה ישראלית
מוסיקה ישראלית פלוס
מוסיקה לטינית / קובנית /ברזילאית
מוסיקה סול ריתם-נ'-בלוז
מוסיקה סיקסטיז, אולדיז
מוסיקה פולק, קאונטרי
מוסיקה פופ
מוסיקה פופ אלטרנטיבי
מוסיקה צוענית
מוסיקה צרפתית
מוסיקה רגאיי
מוסיקה רוק
מוסיקה רוק אלטרנטיבי
מוסיקת עולם
מיוחד
מצעדים
סינגלים חדשים
סינגלים חו"ל
סרטים, מחזות זמר
פינת הנוסטלגיה
צילומים
רדיו חזק - מוסיקה ברדיו
שירי ילדים
שירים חדשים
שירים ישראלים - הגדולים ביותר
שנות השבעים סבנטיז
שנות השמונים אייטיז
לוח הופעות
הצטרפות לרשימת דיוור יוסמיוסיק
שמי
אימייל
  אני מאשר הצטרפותי לרשימת הדיוור

עיון ביקורת

דה וויס The Voice , שלב הדו קרב (משחק מכור? , ינואר 2013)
The Voice - דה וויס , מוסיקה הופעות

שלב הדו-קרב ב"דה – וויס" נועד מראש להיות "אכזרי" לצורך העצמת הרייטינג. אבל הבחירות שעושים המנטורים נותנות הרגשה כי אין כאן תחרות, אלא דברים מוכרעים מראש בניגוד לשלב האודישן. אני מעריך שההתלבטויות לא כל כך קשות, כי לכל מנטור יש העדפות אישיות. גם היועצים שהוצמדו למנטורים לא ממש יועילו. אבל במשחק כמו במשחק – יורים במצוינים כבר בשלב הזה, למרות שהם ניצחו באודישן הזה - של הדו-קרב.
בדו-קרב בין יעל שושנה כהן למיה יוהנה מנחם – ניצחה – אם מדברים על אודישן נטו – מיה יוהנה. השירה שלה הייתה הרבה יותר טובה, אם מדובר בקול, בהגשה, ביכולת להיות בשיר - מאשר זו של יעל כהן, שהיא בפני עצמה זמרת מאוד ייחודית. אבל את אביב גפן היא (יעל) יותר הדליקה עוד לפני הדו-קרב הזה. לכן, נראה שהקרב הזה הוכרע מראש - ולא בזירה. מבחינת מפיקי דה וויס: להעיף כבר בשלב הזה זמרת כמו מיה יוהנה מנחם – זוהי פגיעה אנושה ברמת התוכנית, ואל תחזרו על המנטרה של "אלה חוקי המשחק". לפעמים משתמשים ב"חוקי המשחק" בצורה לא נכונה. זה המקרה.
גם הדו-קרב יהודה מימרן נגד גלעד צארום – אם נבחון אותו במונחים של אודישנים טהורים – הטוב בין השניים היה צארום. אבל שרית בחרה ביהודה מימרן בתואנה מפוקפקת: "מרגיש לי שחסר במוסיקה הישראלית קול כמו של מימרן". שרית, זה אינו תפקידך לקבוע מה חסר במוסיקה הישראלית. את מנוייך למנטורית קיבלת כשופטת מקצועית של זמרים, לא כדי לקבוע מה טוב למוסיקה הישראלית.
אהבתי את צורת ההתייחסות של יובל בנאי ללוסיל בלקרמן. בתוכנית עסקו יותר מדי באישיות המוחצנת-הפטפטנית שלה. גם יובל לא אהב את הצד הזה שבה, אבל הוא ידע להפריד בין העניין הזה לפונקציה המקצועית ולהתעלות אפילו על עצמו, כשבחר בה ולא בנועה מרגלית, שגם היא במונחים של אודישן נטו הייתה צריכה להמשיך.
לבחור במקצועיות או בתמימות? זו הייתה הסוגיה שהעלה היועץ מוש בן ארי בפני המנטור שלומי שבת, בתחרות בין אנאל ולנזי ואורטל הוזיאל בביצוע השיר הצרפתי של מישל פוגאן המוכר מ"הבזאר הגדול". אנאל – היא התמימות. אורטל – המקצועיות. האמת: אלה שיקולים לא מקצועיים. כזמרת מקצועית טוטאלית אורטל עולה על אנאל. אבל לאנאל יש ייחודיות וחן שובים. היא נשמעה כמו איזו "תגלית צרפתית" חדשה. שלומי שבת – בחר נכון, למרות ייסורי המצפון ולמרות שלהוזיאל מגיע להגיע עד לגמר. לפי "חוקי המשחק" – אנחנו מפסידים הרבה זמרים וזמרות מהדרגה הראשונה.

לוסיל בלקרמן נגד נועה מרגלית – השיר Call Me - במקור של להקת בלונדי

יעל כהן נגד מיה יוהנה מנחם – השיר Wild Horses במקור של הרולינג סטונז

יהודה מימרן נגד גלעד צארום - השיר "איזו מדינה" במקור – אלי לוזון.

אורטל הוזיאל נגד אנאל ולנזי – Une Belle Histoire במקור – מישל פוגאן.

על שלב הדו קרב ב The Voice 2012

דירוג:
וידיאו:
שלב הדו-קרב 1
 
שלב הדו קרב 2
שתף דף זהBookmark and Share
חדשות

 
 
תגובות לביקורת:
עד כה נכתבו 1 תגובות
1. אם לא היה לי Yes Max אז לא הייתי מסוגל לשרוד אפילו רבע מהתוכנית.. ברבורים חסרי טעם שנמרחו על כמעט שעתיים בשביל שמונה דקות נטו של מוזיקה
(מיכאל, כפר סבא)
(13/1/2013)

הוסף תגובה.
Designed By Studio Agol Powered By lama-lo ייעוץ ופרסום – ברונשטיין אינטראקטיב צור קשר דף הבית הוסף למועדפים חזור למעלה
מה קורה?
דיסקים חדשים
לוח הופעות
רכישת כרטיסים
לוח הופעות
רכישת כרטיסים
כרטיסים לאירועים בחו"ל
מבצעי תיירות
אומנים
קהל
 
קטגוריות מוסיקה:
DVD | The Voice - דה וויס | אוספים | אקס פקטור ישראל | אתרי מוסיקה | ביקורת מוסיקה | דאנס, אלקטרונית, טריפ-הופ | האזנה קלה למוסיקה | האלבומים הגדולים | הופעות חו"ל | הכוכב הבא | השירים הכי יפים | וידאו | וידיאו דף בית | חשיפת אמנים | טרום מופע | כמעט קלאסי | כרטיסים להופעות | מה נשמע | מוזיקה | מוסיקה | מוסיקה אמביינט, צ'יל, לאונג', ניו-אייג' | מוסיקה בלוז | מוסיקה ג'אז | מוסיקה ג'אז לייב | מוסיקה הופעות | מוסיקה היפ הופ, ראפ | מוסיקה יוונית | מוסיקה ישראלית | מוסיקה ישראלית פלוס | מוסיקה לטינית / קובנית /ברזילאית | מוסיקה סול ריתם-נ'-בלוז | מוסיקה סיקסטיז, אולדיז | מוסיקה פולק, קאונטרי | מוסיקה פופ | מוסיקה פופ אלטרנטיבי | מוסיקה צוענית | מוסיקה צרפתית | מוסיקה רגאיי | מוסיקה רוק | מוסיקה רוק אלטרנטיבי | מוסיקת עולם | מיוחד | מצעדים | סינגלים חדשים | סינגלים חו"ל | סרטים, מחזות זמר | פינת הנוסטלגיה | צילומים | רדיו חזק - מוסיקה ברדיו | שירי ילדים | שירים חדשים | שירים ישראלים - הגדולים ביותר | שנות השבעים סבנטיז | שנות השמונים אייטיז |

דפי מוסיקה:
אודות האתר | חדשות | דיסקים חדשים | לוח הופעות | קישורים | טעם אישי אומנים | תגובות גולשים | כרטיסים להופעות בחו"ל

קולדפלייהופעות דניאלה פיק |  שירים חדשים של לאונרד כהן | שירים חדשים של אבית בנאי