ברברה סטרייסנד - Don't Lie To Me

ברברה סטרייסנד נגד דונלד טראמפ בשיר מחאה חדש

/5

ברברה סטרייסנד יוצאת בשיר חדש "אל תשקר לי" המופנה נגד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. בליווי כלי מיתר, סטרייסנד שרה: "איך אתה מנצח – אם כולנו מפסידים? אתה משנה את העובדות כדי להראות שאתה צודק / השפתיים שלך זזות אבל המילים שלך מפריעות". סטרייסנד מתארת את העם האמריקני "על הברכיים", ואומרת "כל מה שבנינו נהרס". השיר מגיע לשיאו במשפט "אתה לא רואה שאנחנו בוכים? איפה האופק החדש?" זאת לפני שהיא שואלת "איך אתה ישן?" בעוד טראמפ אינו מוזכר בשמו, יש סימנים ברורים לכך שסטרייסנד שרה עליו כמו שורה המתייחסת לעושרו ועוצמתו: "אתה יכול לבנות מגדלי ברונזה וזהב".
זהו צעד נועז של סטרייסנד, שבגיל 76 משחררת את אחד השירים הבולטים ביותר בקריירה שלה. מי שתומכת בהילרי קלינטון, היא מבקרת תדיר של טראמפ בראיונות, מכנה את נשיאותו "מפחידה עד מאוד" ב -2015 היא אמרה עליו: "הוא שקרן בדם, הוא כל כך משוגע". היא אמרה כי היא מאמינה כי תוצאות הבחירות של 2016 היו מזויפות. השבוע צייצה: "הוא מואשם בתקיפה מינית על ידי 19 נשים … איך הגיע טראמפ לנשיא ארצות הברית?! "
"אל תשקר לי" נלקח מתוך האלבום הקרוב שלה, Walls, אחרי שני אלבומי קאברים ביניהם Partners, אלבום דואטים (סטיבי וונדר, בילי ג'ואל, ג'ון לגנד) שיצא ב-2014. על האלבום החדש כתבה בוויטר: ב"אוסף השירים הזה משקף את מה שעלה בדעתי לאחרונה, ואני מצפה לחלוק את מחשבותי איתכם".

פרשנות: כל הכבוד לגברת הראשונה של הפופ האמריקני. אין עליה. סטרייסנד מראה כי אינה פוחדת מאמירות פוליטיות בוטות. נכון, בגילה  ובמעמדה, אין מצב שתסכן את הקריירה שלה, ועדיין זה צעד שזמרים וזמרות מצליחים חוששים לעשות. אני אומר: בואו נלמד משהו מסטרייסנד. אנחנו חסרים זמרי מחאה בעלי ביצים כמוה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן