טום פטי נפטר

הזמר טום פטי נפטר מהתקף לב

/5

סוף לדיווחים הסותרים: הזמר האמריקני טום פטי, נפטר, אחרי שלקה בהתקף לב. פטי הובהל לבית החולים של אוניברסיטת  קליפורניה בלוס אנג'לס אחרי שנמצא חסר הכרה בביתו שבמאליבו.
בדיווחים ראשונים נמסר כי הזמר נפטר. כעבור זמן מה יצאה  הודעה סותרת מהמשטרה האומרת, כי אין לה מידע על מותו של הזמר, וכי הידיעה הקודמת מקורה בטעות. טוני דימיטריאדס, מנהלו הותיק אישר את דבר מותו. פטי היה בן 66.
טום פטי, מענקי הרוק-קאנטרי האמריקני, המוסיקאי והזמר, היה חלק בלתי נפרד מלהקת "שוברי הלבבות" Heartbreakers מאז שנות השבעים, הוציא עשרות שירים, ביניהם להיטים כ – I Won’t Back Down ו – American Girl כמו גם Free Falling ו – Learning To Fly. המוסיקה של פטי בן ה-67, משלבת אלמנטים עממיים של קאנטרי עם רוק. בתקופה מסוימת הוא השתייך ללהקת הווילבורז הנודדים,  Traveling Wilburys הרכב צמרת אליו חברו רוי אורביסון, ג'ורג' האריסון וג'ף ליין, הרכב שהוציא 2 אלבומיםהוא היה משתף פעולה ממדרגה ראשונה – הקליט דואט עם סטיווי ניקס שנקרא Stop Draggin' My Heart Around, הופיע לצד בוב דילן והגרייטפול דד.  פטי הוכנס להיכל התהילה של הרוקנרול בארה"ב בשנת 2002.
פטי ניסה גם קריירת סולו ללא להקתו, אבל ב-2014 חזר והוציא אלבום משותף עם ה- Heartbreakers. הוא אמר אז: "הגעתי למסקנה שכל מה שאני יכול להציע כאמן סולו, אני יכול עשות טוב יותר עם הלהקה".
פטי,  ולהקתו יצאו מאז אפריל לסיבוב הופעות המציין 40 שנה לשיתוף פעולה, שהסתיים בשבוע שעבר בהוליווד בול. בראיון למגזין הרולינג סטון, שיער פטי כי זה סיבוב ההפועות האחרון שלו. "אנחנו כבר בסוף שנות השישים שלנו. יש לי נכדה, שאני רוצה לראות אותה יותר. אני לא רוצה לבלות את שארית חיי בהופעות"

וידיאו: Learning To Fly

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן