Kiss ג'ין סימונס

להקת Kiss – הופעות פרידה

/5

להקת Kiss מודיעה על סיבוב הופעות אחרון בהחלט. הופעות הפרידה מתוכננות לקיץ 2019 תחת הכותרת ‘The End Of The Road’ 'סוף הדרך'. חברי להקת הגלאם רוק פרסמו הודעה: כל מה שבנינו וכל מה שיש לנו מארבעת העשורים האחרונים לא יכול היה לקרות בלי מיליוני אנשים ברחבי העולם אשר מילאו מועדונים, זירות ואיצטדיונים. זו חגיגה אולטימטיבית עבור אלה שראו אותנו והזדמנות אחרונה עבור מי שלא.
להקת קיס היא להקת גלאם רוק והארד רוק אמריקאית שהחלה את דרכה ב-1972. סימן היכר מסחרי: האיפור הכבד שמכסה את פני הלהקה בהופעות. בראש ההרכב עמדו המקימין  הזמר והגיטריסט פול סטנלי (סטנלי הארווי אייזן) והבסיסט יליד ישראל, ג'ין סימונס (חיים וייץ, כיום בן 69), שנולד בטירת כרמל. הם צירפו  את המתופף פיטר כריס והגיטריסט אייס פרלי כגיטריסט מוביל. במהלך שנות פעילותה ועד היום נמכרו ברחבי העולם למעלה מ-100 מיליון עותקים מאלבומיה. הלהקה השאירה את חותמה בתולדות הרוק בהמנוני רוק רבים.

פרשנות: שורשיה של קיס היו אליס קופר וההרד רוק של להקות גלאם כמו New York Dolls.  קיס הפכה בשנות השבעים מוקד הערצה בעיקר בשל מראם החיצוני של חבריה – לא המוסיקה שלה. הלהקה תכננה בתכנון מדוקדק תלבושות (תחפושות), איפור ותפאורה מצועצעים שהתלוו למופע בימתי מסעיר שכלל קרח יבש, פצצות עשן, תאורה משוכללת, יריקות דם ונשיפות אש שהטריפו דמיונם של אלפי ילדים. המוסיקה היתה שילוב חזק של רוק מכוסח, מחניק, שהונע על בצלילי גיטרות מלוטשים, זה היה צליל שהניח את היסודות לזירת רוק מטאלי ששלטה בסוף שנות ה -80, אבל הצליח להגיע עמוק לתוך האלפיים.

Kiss – I Was Made For Lovin' You 

Kiss מסכמים לקראת סיבוב ההופעות האחרון

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן