פוסט מאלון קליפ

מקום ראשון בארה"ב: גרסת פוסט מאלון ל – "סקס, סמים ורוק אנד רול"- Rockstar

/5

"Rockstar"' שירו של הראפר האמריקאי פוסט מאלון שיצא ב -15 בספטמבר 2017 טיפס למקום הראשון במצעד ה-100 של הבילבורד האמריקני.  זהו הסינגל הראשון מתוך האלבום השני שלו Beerbongs & Bentleys המיועד לצאת ב-2018. השיר כולל שורה של האורח ראפר 21 סאבאג ', ההפקה היא של Tank God ו-לואיס בל (אשר שותף  גם בהפקת הלהיט  "Congratulations"). למעשה, זוהי גרסת  "סקס, סמים, רוק אנד רול", ביטוי לתרבות הפופ, המאפיין את אורח החיים של  של כוכבי רוק. האמירה הופיעה בשיר של איאן דורי מ -1977, "סקס וסמים ורוק אנד רול". המתאר סגנון חיים של כוכב הרוק בנוסח הקלישאה  ל "לחיות מהר, למות צעיר". הוא מתייחס לדמויות בהיסטוריה של הרוק כמו  בון סקוט, ג 'ים מוריסון מ"הדלתות", כאשר הרוקסטאר השליך טלוויזיות דרך חלונות בתי מלון.  "כל אחי שאפו את הגז הזה, עישנו כמו ראסטה" (בוב מארלי?)

Fuckin' with me, call up on a Uzi
And show up, name them the shottas (-tas)
When my homies pull up on your block
They make that thing go grrra-ta-ta-ta (ta, pow, pow, pow)

"Shottas" הם גנגסטרים, אשר אתה מגייס לבצע אלימות. המונח הפך  פופולרי בעקבות סרט ג'מייקני באותו שם מ-  2002, דרמה על שני צעירים המעורבים בפשע המאורגן בקינגסטון, ג' מייקה ומיאמי.

*** אלבום הבכורה שלו "Stoney", שהגיע למעמד פלטינה בארה"ב, הפך את Post Malone לאמן החדש המושמע ביותר בשירותי הסטרימינג עם מעל 3 מיליארד השמעות בעולם. מאז שיצא בדצמבר 2016, האלבום צועד מעל 40 שבועות ברציפות במצעד האלבומים האמריקאי Billboard Top 200.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן