מק מילר

צפו באחד הביצועים האחרונים של מק מילר בקפה המלון בהוליווד

/5

הראפר מק מילר מוכיח בקליפ שצולם זמן קצר לפני מותו (כנראה דום לב שנגרם ממנת יתר) מדוע זכה לתגובות חמות מעשרות מוסיקאים שהקדישו לו הספדים שירים במהלך הופעותיהם. הופעה הזו צולמה באוגוסט השנה בהופעה ב"הוטל קפה" בהוליווד. הוידיאו של "Hurt Feelings" הופץ לפני מותו של מילר ב -7 בספטמבר. בקליפ שלמטה, מילר מבצע שיר מעבודתו האחרונה, Swimming. מילר נמצא ללא הכרה בביתו בסן פרננדו ואליי ב- 7 בספטמבר. בראיון זמן לא רב לפני מותו, ההוא דיבר על מאבקיו בסמים.
בשמו המלא –  מלקולם ג'יימס מק'קורמיק, ראפר ומפיק מוזיקלי שנולד בשם מלקולם ג'יימס מק'קורמיק בפיטסבורג, פנסילבניה שבארצות הברית לאב נוצרי ולאם יהודייה. אימו, קרן מאיירס, היא צלמת ואביו, מארק מק'קורמיק, הוא ארכיטקטמילר גדל כיהודי וכשהגיע לגיל 13 אף חגג בר מצווה. בתיכון מילר החל להתמקד בקריירת ההיפ הופ שלו.  "כשהגעתי לגיל 15, נהייתי מאד רציני בקשר לזה ושינתי לחלוטין את החיים שלי…  ברגע שגילתי את ההיפ הופ, הוא היה כמעט כמו מקצוע, זה כל מה שעשיתי". מילר לימד את עצמו מוזיקה, לנגן על פסנתר, גיטרה, תופים ובס. אחרי שהוציא מיקסטייפים אחדים ביניהם סינגלים כ – "Donald Trump", "Wear My Hat" ו-"All Around The World" ומיני אלבום  "On And On And Beyond". יצא אלבומו הראשון  "Blue Slide Park". האלבום הגיע למקום ה-1 במצעד בילבורד 200. הוא נמכר בכ-145 אלף עותקים  בשבוע הראשון לצאתו.  בפברואר 2011, בזמן שמילר היה במסע ההופעות "Upstate New York", הוא נעצר יחד עם חבריו בגין החזקת מריחואנה. מילר וחבריו נכלאו למשך לילה אחד ושוחרר. אלבומו השני "Watching Movies with the Sound Off" שיצא ב-2013 הגיע למקום ה-3 במצעד בילבורד 200. הפעם ונמכרו כ-101 אלף עותקים בשבוע הראשון לצאתו. "Live from Space" – אלבום הופעה היה השלישי שלו ואילו "The Divine Feminine" שיצא ב-2016 היה הרביעי והאחרון שלו. באותה תקופה נודע  כבן-זוגה של הזמרת אריאנה גרנדה.

הקליפ: השיר Hurt Fellings שמק מילר מבצע בקליפ מעיד כמה תמיד חיפש את האמת ואת הדרך ולהיות נאמן לעצמו. חשוב לדעת שכל אחד הוא העצמי האמיתי ביותר שלו. בהתפתחות שלנו, אנחנו אף פעם לא אותו דבר, אבל עדיין יכולים להאמין שאנחנו מי שאנחנו תמיד.

I'm always sayin' I won't change but
I ain't the same (same)
Everything is different, I can't complain
Don't know what you missin'
Shame on you
Yeah, yeah, yeah
Shame on you
Everything is strange, that's just a game
Everybody trippin', throwin' it away
We was gettin' lifted, now we gettin' paid
Shame on you

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן