שינייד אוקונור

שינייד או'קונור בפייסבוק: "אני לבד אין אף אחד בחיי פרט לרופא ולפסיכיאטר שלי"

/5

שינייד אוקונור משתפת את הציבור במשבר הקשה שהיא עוברת. בוידוי חושפני בן 12 דקות בפייסבוק,  שהיא שידרה מחדר במלון דרכים הניו ג'רזי, פרצה הזמרת בבכי, כשהיא מתארת מצב של קריסה אובדנית במצבה הנפשי.
"אני מתגוררת  במלון במבואות ניו ג'רסי, אני לגמרי לבדי, ואין אף אחד בחיים שלי חוץ מהרופא שלי, הפסיכיאטר שלי, האיש הכי מתוק בעולם שאומר שאני הגיבורה שלו, זה הדבר היחידי שמשאיר אותי בחיים כרגע, העובדה שאני הגיבורה  הארורה שלו  , וזה קצת פתטי".
"מחלת נפש היא קצת כמו סמים, זה לא מזיז לאף אחד מי את, קיימת סטיגמה לגביך.  כל האנשים שאמורים לאהוב אותך ולדאוג לך  מתייחסים אליך כמו חרא."
או'קונור אינה מסתירה בעיות בריאות הנפש שלה בעבר. היא מעדיפה חשיפה פומבית. היא ביטלה את הופעותיה בקיץ 2015 עקב "תשישות בשל מצב רפואי בלתי פתיר". לאחר שלא חזרה הביתה מרכיבה על אופניים בחודש מאי 2016, היא דווחה כנעדרת , ונמצאה לבסוף בבית מלון  בפרברי שיקגו על ידי המשטרה. היא  ניתקה בפומבי את קשריה עם משפחתה,  בנובמבר 2015 לאחר ששיתפה את הציבור כי נפגעה ממנת יתר בחדר מלון בדבלין. יום אחרי פרסום הוידיאו החושפני, פרסמה את כתובת המוטל בו היא שוהה. מאוחר יותר פרסם מישהו בעמוד הפייסבוק שלה, כי היא בסדר. "היא מוקפת אהבה ונמצאת תחת השגחה"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן