סמי יוסוף הוחרם בארן

אירן מחרימה את כוכב הפופ האירני סמי יוסוף על הופעתו בישראל

/5

כל ערוצי הטלוויזיה והרדיו באירן הטילו חרם על הכוכב האירני המוערץ, סמי יוסוף, בגלל שהופיע בישראל בעיר נצרת (ראו וידיאו למטה). יוסוף, אירני-מוסלמי-בריטי, שתקליטיו נמכרים במיליונים במדינות המזרח התיכון, הופיע בנצרת בימי הרמאדן.
יוסוף, בן 35, שהוגדר ע"י המגזין "טיים" ככוכב הרוק הגדול של האיסלם, כתב באתר שלו בתגובה להחרמה, כי הוא אינו מתכוון להתנצל על הופעתו בישראל.
"אני מאוד מופתע לשמוע, כי תחנות הטלוויזיה והרדיו הרשמיות באירן מחרימות את המוסיקה שלי בגלל שהופעתי בעיר נצרת. לא הייתי מודע לכך, שהסבת אושר לאהובי, אחי  ואחיותי הפלשטינאים, עלולה לגרום להתקפה כזו עלי של ממשלת אירן. אין לי אלא להצטער, שמעריצי היקרים באירן לא יוכלו לשמוע את המוסיקה שלי. עם זאת, אין לי שום כוונה להתנצל על הופעתי בפלשטין".
ועוד אומר יוסוף: "מוסיקה מגיעה לכל מקום. היא מעולם לא הייתה מתוחמת לפי גבולות או  מניעים פוליטיים. היא נועדה לעבור בחופשיות בכל מקום ובכל זמן".
סמי יוסוף הוא אחד הכוכבים הגדולים הנערצים באירן ובמזרח התיכון. לאחרונה תרם שיר להפקה הקולנועית האירנית על חייו של הנביא מוחמד שנקראת, "מוחמד שליחו של אלוהים", הסרט היקר ביותר שהופק אי פעם באירן.

וידיאו: קטעים מההופעה של סמי יוסוף בנצרת

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן