סילה בלאק

אוסף הלהיטים של סילה בלאק טיפס למקום הראשון בבריטניה בעקבות מותה

/5

אוסף הלהיטים הגדולים של סילה בלאק, Cilla Black, מהזמרות הבריטיות המצליחות בשישים, התבסס השבוע בראש מצעד המכירות בבריטניה, יום אחרי לווייתה של הזמרת, שהלכה לעולמה בגיל 72. הידיעה הזו הפתיעה אפילו את משפחתה שהוציאה הודעת תודה לציבור בבריטניה על ההכרה וההוקרה.
האוסף של בלאק נכנס למצעד ה-40 לפני שבועיים, לאחר שנודע על מותה, וקפץ עד למקום הראשון אחרי שנקברה בעיר ליברפול. למעשה, רק אחרי מותה זכתה בלאק, שאלבום שלה יגיע למקום הראשון במצעד המכירות. האלבום שהוריד את "קומפטון" של ד"ר דרה מהפסגה, יצא לראשונה ב-1983 והוצא מחדש ב-2013 עם רמיקסים מהשירים הקלאסיים שלה.
בין הלהיטים הגדולים באוסף – Anyone Who Had a Heart, הסינגל הנמכר ביותר של זמרת בבריטניה בשנות השישים. להיטים אחרים: You’ve Lost That Lovin’ Feelin’ ו – Step Inside Love. לבלאק יש עבר מרשים מאוד במצעדים – שישה אלבום שהגיעו למצעד ה-40 ו-11 סינגלים שהגיע לטופ 10. הצלחות גדולות יותר בבריטניה היו רק לשירלי בייסי ולפטולה קלארק.
בלאק נפטרה אחרי שנפגעה בראשה בביתה שבאסטפונה בספרד בתחילת החודש הזה. בדיקה שלאחר המוות גילתה כי כי נפגעה בראשה אחרי כתוצאה מנפילה. הלווייתה נערכה השבוע בעיר הולדתה ליברפול בנוכחות זמרים כטום ג'ונס וקליף ריצ'ארד, ששר לזכרה את שירו Faithful One.

וידיאו: קליף ריצ'ארד שר Faithful One לזכרה של סילה בלאק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן