גרייטפול דד

גרייטפול דד – למעריצים שלא הצליחו להשיג כרטיס להופעת הפרידה

/5

מעריצי גרייטפול דד  Greatful Dead שלא הצליחו להשיג כרטיסים להופעת הפרידה של הלהקה, יוכלו לצפות באירוע שייערך ב – Soldier Field בשיקגו בשידור לוויין שיועבר ל-250 בתי קולנוע בבריטניה ולרחבי העולם ב-6 ביולי. הסרט יציין 50 שנה לפעילותה של הלהקה, שהוקמה ב-1965 בסן פרנציסקו ונודעה בסגנונה האקלקטי ששילב השפעות של מוסיקת עם, בלוגראס, בלוז, קאנטרי וג'אז.
מעריציהם הנלהבים המכונים "דֶד הֶדס" ('ראשים מתים') נודעים בנאמנותם ללהקה, ורבים מהם מלווים אותה מהופעה להופעה במשך שנים.
יותר מחצי מילון איש הגישו בקשה לכרטיסים להופעת הפרידה של הלהקה שתיערך ב-3-4-5  ביולי. אנשי הלהקה הביעו את תסכולם , שכרטיסים למקומות הפחות טובים רבים נרכשו ע"י ספסרים ונמכרו במחירים מנופחים. כדי לאפשר ליותר אנשים לראות את הלהקה, הוחלט על 3 הופעות בשיקגו ו-2 בסאן פרנציסקו באצטדיון הפוטבול Levi's Stadium, וכאמור הקרנה בשידור חי לבתי הקולנוע בבריטניה ולשאר העולם. ההרכב ילול את ארבעת חברי ההרכב המקורי – מיקי הרט, פיל לש, ביל קרויצמן, בוב ווייר. אליהם יצטרפו חברים שהשתתפו בפרויקטים שונים כטריי אנסטסיו, ג'ף צ'ימנטי וברוס הורנסבי.

וידיאו: הופעה בקולומביה ב-1968

וידיאו 2: גרייטפול דד – הופעה באנהיים קליפורניה 1987

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. ראשית, זה לא פסטיבל ג'אז!!! עידן רייכל, ברי סחרוב, אביתר בנאי…ממש אמני ג'אז דגולים. גם האמנים האורחים, רק 4 מתוכם שייכים ומעוגנים בעולם הג'אז וכל היתר – מוסיקת עולם. ממש בושה לקחת מה שהיה פעם פסטיבל ג'אז בינלאומי מפואר ולדרדר אותו למקום עלוב כזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן