springsteen-joel

הבוס הפתיע את הקהל בחגיגות ה-100 של בילי ג'ואל במדיסון סקוור גרדן

/5

ברוס ספרינגסטין נשען על פסנתר של בילי ג'ואל כדי לשיר דואט עם הפיאנו מן, שחגג ביום רביעי בערב את הקונצרט ה -100 שלו במדיסון סקוור גארדן.
זו היתה הפתעה: ג'ואל אמר לקהל, שלבמה יעלה אורח, שזכה בשלושה פרסים – גראמי, טוני ואוסקר ואז ספרינגסטין יצא, והפתיע את הקהל. "ברכותי לבילי בתכנית המאה", צעק ספרינגסטין. כשג'ואל התחיל לנגן בפסנתר, ספרינגסטין עודד את הקהל להריע בקול רם יותר ולהצטרף. בהמשך וקפץ על הפסנתר של ג'ואל – וישב עליו בזמן שג'ואל ניגן לקראת ביצוע של  "Born to Run". ג'ואל, 69, ספרינגסטין, 68, חיבקו זה את זה אחרי ביצוע שני שירים. הבוס נישק את ג'ואל ראשו כשירד מהבמה.
ג'ואל התחיל בהופעות חודשיות קבועות במדיסון סקור גרדן ב-2014. אף אמן לא הופיע במקום המפורסם הזה יותר ממנו. "ערב טוב לך ניו-יורק" אמר ג'ואל, כשבתו בת השנתיים, דלה רוז ג'ואל, ישבה על ברכיו. "אני רוצה להודות לכולכם על שבאתם להופעה שלנו". ג'ואל היה נרגש לאורך כל הסט שלו, עבר מפסנתר למפוחית ולגיטרה. הוא הרכיב את משקפי השמש שלו, כששר בלהט את "New York State of Mind" ובהמשך סובב המקרופון ורקד ורקד לצלילי "Uptown Girl". ג'ואל שנולד בברונקס, הופיע לראשונה במדיסון סקוור גרדן ב -14 בדצמבר 1978. הפסנתר הוא מוצג במקום.

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן