הכמיקל בראדרס

הכמיקל בראדרס בחודש הבא בגני התערוכה ת"א

/5

הכמיקל בראדרס The Chemical Brothers , צמד הפופ-רוק-אלקטרוני, יגיע להופעה אחת בגני התערוכה ת"א במוצ"ש 12 בנובמבר. המופע כולל תצוגת תכלית של לייזרים ומסכי ענק בשילוב של סאונד מרקיד ותצוגת ארט פופ.
טום רולנדז (Tom Rowlands)  ואד סימונס (Ed Simonsהכמיקל בראדרס, ילידת מנצ'סטר 1989, הם אחד מהרכבי האלקטרוניקה הבולטים בז'אנר, דואו שיצר נוסחת פיוז'ן של דאנס-רוק-ראפ-פופ שהתחרתה בנפילי הד'י ג'יי על רחבות הריקודים. סימפולים יפהפיים, גרובים בצבעים אוריינטאליים, קולות ואפקטים התחברו למוסיקה.
הכמיקל ברדרס
הם תוצר של החלטה של שני די ג'ייס להפוך את חדרי השינה שלהם לאולפני הקלטות. הצליל הייחודי שכונה "ביג ביט" עשה את דרכו מהרחבות לרדיו החל באלבום הראשון Exit Planet Dust והאלבום השני Dig Your Own Hole, שיצא ב-1997, אשר הכיל את הלהיט Block Rocking Beats.  האלבומים של הכמיקל ברדרס הציגו יותר "מסעות מוסיקליים" מאשר שירים עם אמצע-התחלה-סוף. הצמד הצליח להראות שניתן לייצר דאנס אינטליגנטי שזוכה להצלחה בו זמנית בבריטניה ובארה"ב.
את הערב יחממו  האחים הבלגים 2MANYDJS, הלא הם האחים דואל, המוכרים בזכות אלבום אלבום המאש אפים As Heard On Radio Soulwax וההרכב ישראלי RED AXES עם שלומי זידאן ועופרי גופר.

וידיאו: The Chemical Brothers – Hey Boy Hey Girl

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן