רוקטמן 4

השחקן שיגלם את אלטון ג'ון ב – ‘Rocketman’

/5

ביוגרפיות מוסיקליות הם הדבר החם בשנה האחרונה –  הסרט "רפסודיה בוהמית" על חייו של פרדי מרקיורי, המועמד לאוסקר,  ובקרוב יעלה הסרט על להקת Mötley Crüe שמגיע ל – Netflix. מסע הפרידה של אלטון ג'ון מהבמה מרגיש זמן טוב להעיף מבט לאחור על הקריירה של אייקון המוסיקה. הסרט  Rocketman שיעלה למסכים ב-17 במאי, עוקב אחרי המסלול של אלטון מאז שהוא הוציא את 'Honky Chateau', אלבום פריצת הדרך שלו משנת 1972, שהכיל את השיר "Rocket Man". הסרט מוגדר "סיפור אנושי לא מצונזר" המספר את סיפורו של ילד פלא שהפך אגדת מוסיקה".
השחקן טארון אגרטון שיגלם את אלטון, רמז שאין מדובר בביוגרפיה ישירה ורגילה. "כולם חושבים שזו ביוגרפיה. אז לא. זוהי פנטזיה מוסיקלית בה שיריו של אלטון משמשים לתאור רגעים מרגשים בחייו ברגעים רגשיים. הוא אינו הדמות היחידה ששרה".
אגרטון: "השתמשנו במגוון של טכניקות אבל אני תמיד שרתי בלי לחקות. אני פשוט לא הייתי מעוניין לעשות את זה באמצעות ניסיון לחקות".  השחקן סיפר לג'ימי קימל מראיין הטלוויזייה, כי בעוד שהשירה כולה שלו, היו לו בעיות בנגינת הפסנתר: "עשיתי מאמץ אמיתי ללמוד, והתברר, שזה מאוד קשה".
דוד פורניש, מי שנשוי לאלטון, סיפר להוליווד ריפורטר, כי הזמר התלהב מהביצועים של אגרטון. כאשר שמע אותם, הוא התפוצץ ואמר – "זה פנטסטי. לא יכול להיות יותר טוב". בפגישה עם אגרטון לפני כן הוא אמר לו: "אל תעתיק אותי, אתה לא חייב לשיר כמו שאני שרתי".
דקסטר פלטשר שקיבל לידיו את המשך העבודה על הביוגרפיה של פרדי מרקיוירי ב"רפסודיה בוהמית" במקום בראיין סינגר – ביים את "רוקטמן".

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן